Ford ar putea vinde fabrica din Brazilia unei companii locale

I.M.
Companii / 1 aprilie 2019

Ford ar putea vinde fabrica din Brazilia unei companii locale

Producătorul auto brazilian CAOA a semnat un acord de confidenţialitate pentru a negocia potenţiala achiziţie a fabricii Ford din Sao Bernardo do Campo, o suburbie a oraşului Sao Paulo, au declarat pentru Reuters surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, scrie Reuters.

Reprezentanţii Ford şi CAOA nu au comentat informaţia.

În februarie, Ford anunţase că-şi va închide cea mai veche fabrică din Brazilia şi va renunţa la producerea camioanelor grele în America de Sud, o decizie care ar putea duce la concedierea a 3.000 de angajaţi. Aici se produc camioanele F-4000 şi F-350, precum şi modelul Ford Fiesta, ale cărui vânzări au scăzut.

În urma anunţului, guvernatorul statului Sao Paulo, Joao Doria, a încercat să găsească un cumpărător pentru uzină.

Luna trecută, Reuters a anunţat că CAOA şi alte două companii sunt interesate de preluarea fabricii Ford, conform Reuters.

CAOA produce maşini pentru Hyundai, deţine o participaţie de 50% în subsidiara braziliană a grupului Chery din China şi este cel mai mare distribuitor al Ford în Brazilia.

Decizia Ford îşi închide cea mai veche fabrică din Brazilia face parte din planul de reorganizare pe plan global, care va duce la concedieri masive, închideri de fabrici şi costuri de 11 miliarde de dolari.

În Brazilia, vânzările de maşini şi camioane Ford au crescut cu 10% în perioada 2017 - 2018, în timp ce piaţa auto din statul sud-american a înregistrat o creştere de 15%.

Pe piaţa camioanelor din Brazilia, Ford concurează cu Mercedes Benz şi Volkswagen.

Recent, Ford a anunţat că va opri din mai 2019 fabricarea maşinilor sale compact Focus în Argentina, în încercarea de a-şi reduce pierderile la operaţiunile din America de Sud.

Compania va continua să producă camionetele Ranger la uzina sa din Pacheco (Argentina), care are aproximativ 3.440 de angajaţi, scrie Reuters.

Odată unul dintre cele mai populare modele Ford, Focus nu va mai fi produs după 2019 în America, deşi producţia ar urma să continue în China şi Europa, unde au fost lansate versiuni restilizate.

Ford a precizat că o mare a clienţilor săi din America de Sud, ca şi cei din America de Nord, preferă SUV-urile şi crossover-urile în locul automobilelor de pasageri tradiţionale, cum este Focus.

Ford Motor are aproximativ 197.000 de angajaţi şi 67 de fabrici în întreaga lume. Al doilea mare producător auto din SUA, Ford este prezent şi pe piaţa din România.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5669
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2973
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9304
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.0590

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb