Beatrice Danis pariază pe conceptul de "custom-made for Romania", pe clienţi de cursă lungă şi pe noul nume pe care îl va purta, de la 1 septembrie 2006, echipa condusă de ea: BrandTailors.
Beatrice Danis, Managing Partner, BrandTailors, a declarat: "Până în prezent ne-am ocupat strict de brand-uri locale şi s-a dovedit o abordare de succes. Intenţionăm să mergem pe aceeaşi strategie şi în următorii ani: să oferim soluţii croite pe tiparele consumatorilor ro-mâ-ni. De aici şi promisiunea pe care o facem prin nume - Brand-Tailors. Strategia de poziţionare şi evoluţia culturii organizaţionale a companiei ne-au determinat să schimbăm numele FutureBrand în BrandTailors".
Mai mult decât serviciile clasice pe care le oferă orice companie de consultanţă de brand, BrandTailors a capitalizat pe management de portofoliu. Exemple în acest sens pot fi considerate Kandia-Excelent, Pambac, Orkla Foods România. Serviciile oferite de BrandTailors mai includ: Brand Audit, Brand Strategy, Naming, Brand Identity, Packaging Design, Environmental Branding, Digital Branding, Brand Communication, Brand Management.
Compania a fost înfiinţată în aprilie 2004, iar în 2005 a avut o cifră de afaceri de peste 450.000 euro. Pentru 2006, BrandTailors anticipează o creştere a cifrei de afaceri cu 10%.
Condusă de Beatrice Danis, care are în spate o experienţă de peste 10 ani în advertising, echipa BrandTailors numără în prezent 12 oameni, dar până la sfârşitul anului 2006 ea va creşte până la 15 oameni, împărţiţi în patru departamente: Client Service, Strategie, Business Development şi Creaţie.
În ultimii doi ani, echipa BrandTailors a dezvoltat numeroase proiecte de re-branding pentru mărcile Kandia, Laura, Măgura, Rom, Tomi, Ardealul, Eurovita, Loteria Română, Ana Holding, Radio 21, Europa FM şi proiecte de branding pentru Grania, Planorama, Vertaria, Edenia, Algopirin. Pentru aceas-tă toamnă, BrandTailors pregăteşte lansarea a cinci noi proiecte de anvergură.