Fitonutriţionistul Eric Favre a lansat pe piaţa autohtonă gama sa de produse nutriţioniste "Les 3 Chenes". Specializat în dietetică şi alimentaţie sportivă la "Ecole de Naturopathie Robert Mason" între anii 1985-1990, Eric Favre şi-a obţinut diploma în alimentaţie ortomoleculară la "Institut Francais des Sciences de l'Homme". În anul 1993 şi-a înfiinţat propria companie cu care a debutat pe piaţa produselor parafarmaceutice şi dietetice. Laboratorul său de inovaţii a devenit unul dintre puţinele laboratoare din lume care a integrat întregul lanţ de producţie (cultura plantelor biologice, laboratoare de cercetare şi dezvoltare, extracte vegetale etc).
În prezent, produsele create de Eric Favre sînt prezente în farmaciile, parafarmaciile şi magazinele franceze pentru dietă. În 1995, Eric Favre a lansat produsul Biker tonic împreună cu celebrul roker francez Johnny Halliday.
"Les 3 Chenes" este o marcă inspirată de cei trei stejari tricentenari care domină terenurile familiei lui Eric Favre, fondatorul laboratoarelor "Les 3 Chenex". Terenurile care înconjoară cei trei stejari sînt în curs de conversie BIO pentru viitoare teste de cultivare a plantelor destinate cercetărilor şi dezvoltării.