Gecad Technologies, producătorul soluţiei de mesagerie electronică Axigen, a înregistrat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 250.000 de euro, în creştere cu 8,7% faţă de perioada similară a anului trecut, a declarat, pentru NewsIn, directorul executiv al companiei, Oana Bornaz.
"Creşterea este cu mult mai mică decât am plănuit în 2008 din cauza amânării unor proiecte. Aceste proiecte nu au fost pierdute către concurenţă, ci au fost doar amânate în timp, fapt care ne dă încredere că în ultima parte a anului vom avea rezultate mai bune", a declarat, pentru NewsIn, directorul general al Gecad Technologies, Oana Bornaz.
De la începutul anului, vânzările de pe piaţa din România au avut o pondere de aproximativ 10% din cifra de afaceri, regiunea care a adus cele mai mari profituri fiind însă Europa, fără România, care reprezintă aproximativ 50% din valoarea vânzărilor.
Conform Oanei Bornaz, pentru întregul an 2009 sunt estimate vânzări, directe şi indirecte, prin reţeaua de parteneri, în valoare de circa un milion de euro.
"Pentru atingerea acestui obiectiv aplicăm deja o strategie de diversificare a serviciilor", a mai precizat directorul general al Gecad Technologies.
Ca şi anul trecut, când câştigurile au fost anulate de investiţiile în dezvoltarea companiei, în primul semestru din acest an compania nu a înregistrat profit.
"Conform planurilor, abia în ultima parte a anului ne aşteptăm să avem primele luni de echilibrare a cheltuielilor cu veniturile", a mai spus Oana Bornaz.
Faţă de 2008, bugetul de marketing alocat în acest an a fost redus, compania stabilindu-şi alte strategii de menţinere a pieţei.
"Am alocat un buget de marketing redus faţă de anul precedent. În momentele de criză de la începutul anului ne-am concentrat pe menţinerea echipei şi pe prezenţa locală în toate ţările prin intermediul partenerilor de tip Revânzători şi Distribuitori, localizarea produsului şi a activităţilor de marketing localizate", a mai spus directorul general al Gecad Technologies.
Compania Gecad Technologies a semnat, de la începutul anului, aproximativ 50 de contracte de parteneriat în alte ţări. Soluţia Axigen Mail Server, una dintre cele mai bune 10 soluţii de mesagerie din întreaga lume, în studiile publicate de către compania de cercetare Radicati Research (USA), are în prezent opt milioane utilizatori.
Numărul total al partenerilor companiei este de peste 100, în 200 de ţări.
În ceea ce priveşte numărul de clienţi, acesta a crescut cu 30% de la începutul anului, dintre care cele mai importante conturi sunt ale providerilor şi portalurilor.