Gerard, liderul pe piaţa ţiglei metalice cu acoperire de piatră naturală, îşi lărgeşte portofoliul de profile comercializate în ţara noastră cu un nou model cu specific mediteranean: Gerard Milano, informează un comunicat remis redacţiei.
Prezent pe piaţa din ţara noastră din 2006, în 10 variante coloristice şi 5 tipuri de profile, Gerard a înregistrat în 2009 un volum de vânzări de peste 200.000 mp, dintr-un total al pieţei acoperişurilor metalice cu acoperire de piatră estimat la aprox. 250.000 mp. Deşi în scădere faţă de anul 2008, volumul de vânzări realizat de Gerard în 2009 a poziţionat România în top 3 al celor mai dinamice pieţe de desfacere Gerard din Europa.
"Gerard Milano este rezultatul unui proces de cercetare şi dezvoltare al producătorului AHI Roofing din Noua Zeelandă care s-a întins pe o perioadă de 2 ani. Avantajele greutăţii considerabil reduse ale profilului Gerard Milano se reflectă asupra costurilor de construcţie care sunt mai mici, dar şi asupra structurii sarpantei, care nu este afectată în niciun fel sub greutatea învelitoarei", a declarat Dan Mircescu, General Manager Final Distribution.