Glovo, start-up cu o creştere rapidă pe piaţa de livrări, a obţinut o rundă de finanţare Seria D de 150 milioane de euro, condusă de compania Lakestar.
Start-up-ul originar din Barcelona ce livrează orice, de la mâncare gătită la produse din supermarket şi farmacie, va folosi această investiţie pentru a-şi susţine creşterea globală. Glovo se va concentra pe scalarea echipei de ingineri şi pe dezvoltarea aplicaţiei, mărirea ofertei de produse şi creşterea categoriei supermarket, se arată într-un comunicat de presă remis redacţiei noastre.
Echipa Glovo din România continuă să-şi diversifice mixul de parteneri şi produsele pe care le livrează, în ultimele luni semnând parteneriate cu unele din cele mai importante lanţuri de restaurante şi cafenele din lume precum McDonald's, Starbucks, Taco Bell şi Subway. Focus-ul pentru următoarea perioadă este expansiunea în toată ţara. Glovo s-a lansat în România în mai 2018 şi operează în Bucureşti, Cluj, Timişoara şi Iaşi. În luna martie, Bucureşti s-a aflat pe lista celor 5 oraşe cu cea mai mare creştere a comenzilor prin Glovo, alături de Kiev şi Istanbul.
Fondat în ianuarie 2015 de către Oscar Pierre, CEO şi co-fondator, şi Sacha Michaud, co-fondator, start-up-ul Glovo a crescut susţinut de investiţii de tip venture capital. Anul trecut, Glovo s-a lansat o dată la patru zile într-un nou oraş. La nivel global, compania numără în prezent peste 1000 de angajaţi şi este business-ul de livrări cu dezvoltarea cea mai rapidă în America Latină şi EMEA.
Runda de investiţii a fost condusă de Lakestar şi Drake, proprietar al francizei pizzeriilor Papa John's, şi a beneficiat de suport din partea unor noi investitori: Idinvest Partners, VC european, şi Korelya Capital, ce spirjină creşterea start-up-urilor europene.