Într-o campanie neconvenţională realizată pentru Apa Nova, de ziua mediului
Oameni imenşi de nisip, cuburi de gheaţă pentru pietoni şi şoferi, tricouri şi pliante cu mesaje ecologiste, toate acestea s-au întâmplat în Bucureşti, în cadrul campaniei "Salvează oamenii de zăpadă", realizată de GMP PR pentru Apa Nova.
Obiectivul campaniei a fost sarbatorirea Zilei Internationale a Mediului, prin sensibilizarea publicului asupra temei din acest an: incalzirea globala. GMP PR a ales un mod neconventional de a prezenta bucurestenilor problemele care apar odata cu fenomenul incalzirii globale, aratandu-le intr-un mod sugestiv unul din posibilele efecte: peste nu foarte multi ani, copiii nostri s-ar putea sa nu mai stie cum arata zapada.
Proiectul "Salveaza oamenii de zapada" s-a desfasurat in perioada 4-8 iunie si a cuprins o serie de tactici neconventionale menite sa atraga atentia asupra problemei si sa prezinte solutii. Pe perioada campaniei, 3 oameni de nisip (de aproape 3 m inaltime) au fost amplasati in principalele intersectii din Bucuresti, iar la semafor soferii au primit cate un cub de gheata impreuna cu pliante cu sfaturi referitoare la protectia mediului.
Trecatorilor li s-au oferit tricouri cu mesaje ecologiste amuzante: "Pentru nematerialiste: am venit cu bicicleta", "O fac pe intuneric", "Nu fac lucrurile pe jumatate" pe spate avand mesajul "5 iunie Ziua Mediului / Salveaza oamenii de zapada". Pentru a sustine mesajele, la evenimentul de lansare a campaniei, managementului Apa Nova a venit cu bicicleta. Campania a inclus si o macheta de presa.
A existat de asemenea si o componenta de comunicare interna. Angajatilor Apa Nova li s-au inmanat pliante informative privind solutii pentru economisirea curentului, apei si a altor resurse epuizabile, iar angajatii de la ghisee au purtat in timpul campaniei tricouri cu mesajul: "Imi plac facturile mici".
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut. Si acest proiect s-a incadrat perfect in strategia Apa Nova de comunicare directa cu bucurestenii prin care sa le aratam ca, dincolo de responsabilitatea zilnica de a le oferi cele mai bune servicii, nu suntem indiferenti fata de problemele globale cu care ne confruntam toti. Pur şi simplu NE PASA! Ne pasa de mediul inconjurator, de educatie, de problemele sociale", Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa.
Echipa GMP implicata in proiect a fost formata din: Ana-Maria Constantinescu - PR Account Manager, Florina Badea - Senior PR Executive, Liana Popa - Copywriter, Bogdana Poptomas - Art Director, Teodor Cucu - Strategic Planner. Din partea Apa Nova a participat la proiect Giovana Soare - Communication Manager Veolia Apa si Monica Rautu - Sef birou presa, Apa Nova.
GMP PR ofera servicii integrate de relatii publice (consultanta, corporate & brand communication, media relations, issue & crisis management, comunicare internă, organizare de evenimente) avand clienti din domeniile FMCG, retail, auto, farma, media, financiar, IT&C si ONG. Printre acestia se numara Alcatel-Lucent, Apa Nova, Aviva, Sensiblu, Mediplus, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever. GMP PR a fost desemnata Agentia de PR a Anului 2006, la Romanian PR Awards si este parte din GMP Group, unul dintre cele mai importante grupuri independente de comunicare din Romania.