GolinHarris SUA a fost una dintre cele mai premiate agenţii la PRWeek Awards 2012, festival care s-a desfăşurat la sfârşitul săptămânii trecute la New York, arată un comunicat remis redacţiei.
Campania Magnum Launching the World's Number One Ice Cream in the US semnată GolinHarris SUA a primit distincţia Best Use of Social Media/ Digital . Karl Lagerfeld şi Rachel Bilson au fost cei doi protagonişti cooptaţi de GolinHarris SUA într-o campanie construită pe ideea unui stil de viaţă aspiraţional, care a transformat Magnum în îngheţata nr. 1 în SUA.
Pentru lansarea The Bridge - Holistic Engagement Studios, o platformă unică în industria globală de PR creată de GolinHarris SUA şi care se va lansa în curând şi în România, agentia a primit distincţia cea mai înaltă în categoria PR Innovation of the Year.
McDonald's SUA, care este clientul GolinHarris SUA încă de la înfiinţarea agenţiei în anul 1956, a primit 2 premii: Corporate Branding Campaign of the Year pentru campania National Hiring Day: I Love My McJob şi o diplomă de onoare pentru campania The McRib: Sandwich of Legends, în categoria Product Development Campaign of the Year.