Graffiti BBDO este finalistă la New York Festivals 2006, secţiunea Design, Print & Outdoor Festival, cu printurile "Mama" şi "Halloween". Câştigătorii competiţiei urmează să fie anunţaţi în luna septembrie, în cadrul celei de-a treia ediţii a Săptămânii Publicităţii de la New York. Printul "Halloween" a fost realizat pentru brandul Guinness (client: URBB). "Mama" face parte din campania de printuri realizată pentru magazinele River Woods la lansarea colecţiei de primăvară-vară 2006. Această serie mai include execuţiile "Printul Albert" şi "Tânărul". New York Festivals este una dintre cele mai importante competiţii de profil din lume care premiază, de aproape 50 de ani încoace, excelenţa în comunicarea creativă.
La ediţiile din ultimii ani ale The New York Festivals, Graffiti BBDO a excelat la secţiunea Design, Print & Outdoor. Creativitatea pe această zonă a fost recunoscută prin distincţiile obţinute: Argint în 2005 pentru campania de printuri "Dosarele Istoriei" - "Mao", "Hitler" şi "Lenin" (client şi brand: Dosarele Istoriei), Argint în 2004 pentru printul "Positive" (client: URBB, brand: Guinness), Bronz în 2002 pentru ad-ul "Mâinile" (client şi brand: Festivalul de Film DaKino) şi Diplomă de Finalist obţinută în 2001 pentru "Calendarul" (client şi brand: Graffiti BBDO).