Târgul internaţional de retail real estate MAPIC (Marche Professionelle Imobiliere Comerciale), care a avut loc între 14- 16 noiembrie la Cannes, a abordat în ediţia din acest an teme legate de influenţele erei internetului, smartphone-urilor şi tabletelor asupra sectorului de retail.
La MAPIC au fost prezenţi 2.300 de retaileri, 840 de investitori, peste 3.000 de dezvoltatori, brokeri imobiliari şi consultanţi, autorităţi locale din diferite ţări etc.
Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF) a fost una dintre puţinele companii cu prezenţa în România care a participat la MAPIC în calitate de expozant.
"În cadrul seminariilor au fost prezentate aplicaţii inovative de marketing digital pentru smartphone-uri şi realitatea augmentată, cu un impact direct asupra zonei de retail, pe care dorim să le încorporăm în planul de marketing din 2013 pentru centrele noastre comerciale", a declarat Graham Kilbane, COO Argo Real Estate Opportunities Fund (AREOF).
Graham Kilbane a precizat: "Retailul este oarecum la limita de a ţine pasul cu era digitalizării şi a comunităţilor online. Unele companii din zonă comercială privesc internetul ca fiind un < < duşman > > al comerţului clasic, ceea ce cred că este atât neproductiv, cât şi destul de conservator... Adevărul este că o lume a iPad-urilor, smartphone-urilor şi "like"-urilor oferă practic nenumărate posibilităţi de a comunica şi a atrage consumatorii în magazine şi centrele comerciale".
În România, Argo Real Estate Opportunities Fund deţine patru parcuri de retail- Shopping City Sibiu, Shopping CitySuceava, Era Shopping Park Oradea şi Era Shopping Park Iaşi- cumulând o suprafaţă totală închiriabilă de 271.000 mp.