GROHE, brand internaţional de soluţii complete pentru baie şi accesorii pentru bucătărie, parte a companiei nipone Lixil, lansează noua colecţie de culori GROHE şi finisajul Phantom Black. Produsele brandului includ baterii, duşuri, termostate, plăci de acţionare a apei şi alte accesorii, cu un concept de design durabil.
"Consumatorii devin din ce în ce mai cunoscători de design şi caută soluţii de baie care să le răspundă nevoilor nu numai în ceea ce priveşte confortul şi funcţionalitatea, ci şi să le permită să se remarce prin design-ul ales", afirmă Benjamin Kraus, Leader Categories pentru regiunea EMENA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa de Nord) în cadrul Lixil, adăugând: "Acest lucru ar trebui să fie personalizat exact după propriile dorinţe. Cu noua noastră colecţie de culori GROHE, precum şi cel mai nou finisaj Phantom Black, oferim consumatorilor şi profesioniştilor o paletă selectată pentru a-şi da frâu liber creativităţii".
Pentru culorile din gama menţionată, care variază de la SuperSteel, la Cool Sunrise, Warm Sunset şi Hard Graphite, GROHE se bazează pe o tehnologie care provine din industria aerospaţială: Physical Vapor Deposition (PVD). În prima etapă - pretratarea, componentele sunt curăţate şi tratate termic într-un cuptor în care componentele din plastic sunt supuse unui proces de degazare. În timpul celui de-al doilea pas, se aplică stratul PVD. Acest proces are loc într-un mediu vidat şi constă în trei etape: mai întâi, substratul este curăţat din nou, apoi se aplică stratul de bază, urmat de stratul de vopsea. PVD are ca rezultat finisaje de trei ori mai rezistente în general şi de zece ori mai rezistente la zgârieturi comparativ cu finisajele zincate.
Din 2014, GROHE face parte din portofoliul creatorului japonez de produse pionierat dedicate apei şi locuinţelor Lixil.