Arçelik urmăreşte îndeaproape evoluţia epidemiei de Coronavirus 2019 (COVID-19). Acesta este un moment extrem de provocator pentru întreaga lume şi pentru mediul de business şi solicită o reconfigurare a modelelor noastre normale de lucru, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
Cu unităţi de producţie în 9 ţări şi operaţiuni în peste 140 de pieţe, Arçelik s-a confruntat, de asemenea, cu riscurile şi incertitudinea cauzate de COVID-19.
Măsuri de prevenţie luate de compania Arctic în vederea limitării efectelor epidemiei de Coronavirus
• Protejarea angajaţilor
Sănătatea şi siguranţa angajaţilor sunt principala prioritate.
-Birourile şi facilităţile noastre de producţie au pus în aplicare toate măsurile de prevenţie necesare şi recomandate de guverne şi autorităţile locale de sănătate. Acestea includ intensificarea măsurilor de igienă, kituri de igienă (măşti chirurgicale, dezinfectant), informarea angajaţilor cu privire la importanţa respectării acestor norme
-Angajaţii noştri au primit echipamentul IT necesar şi toate informaţiile de care au nevoie pentru a putea lucra de acasă. Întâlnirile se ţin prin aplicaţia Teams.
-În efortul de a stopa răspândirea virusului printre angajaţii şi acţionarii noştri, am anulat evenimentele şi întâlnirile din locaţiile Arctic până miercuri, 15 aprilie.
-Toate călătoriile internaţionale şi interne au fost anulate, cu excepţia celor obligatorii. În cazul călătoriilor obligatorii, se recomandă folosirea vehiculelor companiei sau ale angajaţilor, pentru a evita utilizarea transportului public.
• Comunicarea cu angajaţii:
- Am creat o adresă de e-mail dedicată angajaţilor noştri pentru a împărtăşi orice nelămuriri sau pentru a ne adresa întrebări, iar aceasta este monitorizată constant.
- Trimitem zilnic newslettere către angajaţii noştri, pentru a ne asigura că sunt informaţi cu privire la politicile companiei şi la măsurile care se iau în această perioadă.
- Am creat o secţiune dedicată COVID-19 pe intranetul companiei. Această secţiune este actualizată zilnic cu informaţii menite să îi ajute pe angajaţii noştri: infografice, informaţii IT, statistici OMS.
- Echipa de management trimite periodic informaţii cu privire la măsurile de sănătate şi prevenţie pe care le aplicăm.