Reprezentanţii Grupului Sanofi-Aventis au anunţat, azi, că vor să investească în relansarea brandului Gerovital, să crească volumele şi să îl exporte pe pieţele externe.
"Gerovital este un produs neglijat de o anumită perioadă de timp. Vrem să profităm de renumele Gerovitalului în lume. Există cereri şi întrebări frecvente care ne vin din afară şi evident vom încerca să facem export şi să relansăm acest brand şi să-l punem la locul pe care-l merită în lume şi în România", a declarat Dan Ivan, Country Head Sanofi-Aventis România, şi preşedinte al Consiliului de Administraţie Zentiva.
Întrebat despre sumele pe care grupul are de gând să le investească în relansarea acestui brand, Dan Ivan a spus că "oricât trebuie, în limitele profitabilităţii", adăugând că, după părerea sa, Gerovitalul este un produs care ar putea aduce zeci de milioane de lei.
"Gerovital H3 este un produs pe care vrem să-l reconsiderăm pentru că este un filon de aur neexploatat pentru fantasticul renume pe care îl are în lume astăzi", a adăugat Ivan.