Compania "Samsung" şi distribuitorul său, HAT România, intenţionea-ză să ocupe poziţia de lider pe pia-ţa telefoanelor mobile cu o cameră foto încorporată. Pînă la mijlocul acestui an, HAT România îşi va mări portofoliul la un număr de 14-16 produse, dintre care 9 vor fi telefoane mobile cu cameră foto. "Ne propunem să venim cu cea mai bogată ofertă de produse pe acest segment, poziţionîndu-ne ca lider de piaţă", a declarat Constantin Lucescu, managing director HAT România.
După lansarea oficială, în februarie anul trecut, telefoanele "Samsung" au cucerit peste 7% din piaţă. "Piaţa din România se aliniază trendului global, tot mai mulţi utilizatori orientîndu-se către produse de top, cu un design deosebit şi facilităţi încorporate. În acest context, aspectul atractiv, tehnologiile şi calitatea produselor Samsung au răspuns bine noilor cerinţe, astfel că marca Samsung a devenit una dintre mărcile preferate şi la modă în România", a precizat domnul Lu-cescu.
La acest succes a contribuit în mare măsură strategia comună a "Samsung" şi HAT, de a veni cu o ofertă cît mai bine adaptată pieţei locale, adresîndu-se cu precizie acelor segmente care dictează volumul pieţei. "Anticipăm că în 2004 vor continua tendinţele manifestate anul trecut, de maturizare a pieţei. Ne aşteptăm la o creştere a cererii de produse high-end, de calitate, cu un design din ce în ce mai sofisticat, care transformă telefonul mobil într-un accesoriu la modă, cu facilităţi din ce în ce mai multe şi mai complexe, cu accent pe camera foto încorporată. Ca atare vom continua şi dezvolta strategia ca să răspundem trendurilor dominante ale pieţei, aducînd noi produse, unele în premieră pentru Ro-mânia, cum ar fi telefonul cu cameră foto de 1 mega pixel".
Constantin Lucescu a mai spus că intenţionează să dezvolte şi să consolideze relaţia cu partenerii de afaceri, lansînd în premieră un program de fidelizare adresat dealerilor. Compania va investi substanţial în comunicarea de brand, în promoţii şi campanii destinate direct consumatorilor, inclusiv în cooperare cu marii operatori de telefonie mobilă.
În rîndul iniţiativelor "Samsung" şi HAT România, destinate consumatorilor, se numără şi o campanie de educare cu privire la riscurile achiziţionării telefoanelor de pe piaţa gri şi a beneficiilor pe care le oferă telefoanele importate oficial. "Această campanie este în curs de desfăşurare şi va fi urmată şi de alte acţiuni menite să sensibilizeze opinia publică şi factorii de decizie la nivel guvernamental asupra acestei probleme. Avem în vedere, de asemenea, lansarea unor programe de fidelizare ca să motivăm actualii şi potenţialii clienţi să achiziţioneze, respectiv înlocuiască produsele Samsung importate oficial", a încheiat Constantin Lucescu.