Heineken România prezintă rezultatele în domeniul sustenabilităţii

F.A.
Comunicate de presă / 5 septembrie 2012

HEINEKEN România lansează a treia ediţie a Raportului anual de Sustenabilitate, ce prezintă rezultatele companiei în atingerea obiectivelor stabilite, în cadrul Agendei de Sustenabilitate "Brewing a Better Future", în domeniul mediului înconjurător, al societăţii şi al comunităţilor în care compania îşi desfăşoară activitatea, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

"Pentru noi, Sustenabilitatea reprezintă un mod de a gândi, de a lucra şi de a interacţiona cu lumea care ne înconjoară. Sustenabilitatea face parte din ADN-ul nostru, ghidându-ne toate iniţiativele şi acţiunile. De la momentul lansării Agendei de Sustenabilitate, în 2009, ne-am îmbunătăţit constant rezultatele obţinute şi am avut o contribuţie pozitivă asupra societăţii, a mediului înconjurător şi a comunităţilor unde operăm. Cu ajutorul angajaţilor şi al partenerilor noştri, în 2011, am atins obiectivele din Agenda noastră de Sustenabilitate şi am stabilit noi obiective, mai ambiţioase, pentru anul 2012", a declarat Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN România.

Strategia integrată de sustenabilitate a HEINEKEN România se concentrează în jurul a trei direcţii strategice:

1) Improve: Îmbunătăţirea continuă a impactului mărcilor şi al companiei asupra mediului înconjurător

Măsurile implementate în fabricile HEINEKEN România au dus la scăderea consumului specific de apă (de la 4,1 hl/hl în 2010 la 4,0 hl/hl în 2011), a consumului specific total de energie (de la 152,4 MJ/hl, înregistrat în anul 2010, la 138,9 MJ/hl bere, în 2011), a consumului specific de electricitate (de la 7,4 kWh/hl în 2010 la 7,3 kWh/hl în 2011), precum şi la diminuarea nivelului energiei termice (de la 85,5MJ/hl în 2010 la 73,7MJ/hl în 2011) necesare în procesul de fabricare a berii. În acelaşi timp, nivelul emisiilor de CO₂ a fost redus (de la 7,9 kg de CO2/hl de bere produsă în 2010, la 7,1 CO2 kg/hl în 2011).

2) Empower: Investiţii în oameni şi în comunităţile în care Compania activează

În ceea ce priveşte respectarea drepturilor şi a integrităţii angajaţilor şi partenerilor companiei, în 2011, nu au fost înregistrate nici un fel de reclamaţii sau cazuri de abuz ori de discriminare (legate de rasă, culoare, sex, religie sau apartenenţă politică). De asemenea, privind diversitatea, în 2011, 55% din poziţiile de middle şi senior management din Companie au fost ocupate de femei, un trend ascendent faţă de 2010, când procentul femeilor în astfel de poziţii era de 42%.

3. Impact: Contribuţia pozitivă asupra modului în care este perceput rolul berii în societate

Agenda de Sustenabilitate "Brewing a Better Future" include o strategie complexă, menită să încurajeze consumul responsabil şi să reducă abuzul de alcool, prin intermediul unor programe de comunicare pentru conştientizarea şi educarea publicului cu privire la consumul responsabil, auto-reglementare şi parteneriate dedicate pe termen lung. În acest sens, toate sticlele si dozele în care sunt comercializate mărcile HEINEKEN România poartă mesajul de consum resposabil.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb