Heineken România raportează o creştere de 7% a cifrei de afaceri pentru 2010, comparativ cu 2009, ajungând la 1.124 milioane lei brut şi la 934 milioane lei net, informează un comunicat de presă remis redacţiei.
"În anul 2010, Heineken România a înregistrat o creştere de 7% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2009, în ciuda trendului descendent al pieţei de bere din România. Această performanţă demonstrează că strategia noastră pe termen lung de a ne concentra pe cota de piaţă în valoare dă rezultate, chiar şi în contextul unui an dificil din punct de vedere financiar şi economic, cum a fost anul 2010", a declarat Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken România.
În anul 2010, volumul Heineken România a crescut cu 6% faţă de anul 2009. Creşterea se datorează în principal evoluţiei mărcilor Ciuc Premium şi Bucegi şi demonstrează că strategia companiei de a susţine şi de a investi în permanenţă în mărcile sale dă rezultate.