Heineken România, unul dintre cei mai mari producători ai pieţei locale a berii, a anunţat pentru 2008 o creştere a cifrei de afaceri cu până la 20%, faţă de anul precedent, ajungând la valoarea netă de 829 milioane de lei.
Pentru 2009, Heineken România va continua să investească în noua sa fabrică de bere şi în marca Neumarkt, precum şi în celelate fabrici şi mărci. La începutul lunii aprilie 2009 va fi finalizat procesul de integrare legală a companiei Bere Mureş în cadrul Heineken România. Această acţiune a debutat acum un an, când Heineken N.V. a achiziţionat fabrica românească Bere Mureş, tranzacţie care a consolidat poziţia de pe piaţă a companiei.
Cel mai important produs al portofoliului, marca Heineken, a avut o creştere de 26%, în 2008.
Potrivit studiilor de piaţă efectuate de AC Nielsen, în 2008, industria românească de bere a crescut cu aproximativ 5%. Principalul segment care s-a dezvoltat este segmentul super premium internaţional, acest fapt datorându-se, în principal, creşterii cererii şi aşteptărilor consumatorului. De asemenea, segmentul super premium a atins o cota de piaţă de 9,3 %, segmentul premium - 11,7 %, segmentul mainstream - 36,2%, segmentul economic - 40,3 %, iar cel al berii fără alcool a ajuns la 2,5 %.
Cifra de afaceri a Heineken România s-a ridicat, în 2007, la valoarea de 700 de milioane de lei, în creştere cu 18%, faţă de 2006.
Heineken România are o cotă de piaţă de 29% pe piaţa de bere din România. Portofoliul de mărci oferit de Heineken România acoperă toate segmentele pieţei: Heineken, Zipfer (import), Edelweiss (import), Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt, Bucegi, Gambrinus, Harghita şi Haţegana.
Principalii competitori ai Heineken pe piaţa producătorilor de bere din ţară sunt companiile Interbrew şi Tuborg România, prin intermediul mărcilor Stella Artois, respectiv Tuborg şi Carlsberg.