"Heineken" a lansat campania promoţională "Welcome to Champions Planet" care oferă consumatorilor de bere şi iubitorilor fotbalului din România posibilitatea de a cîştiga una dintre cele 11 invitaţii pentru două persoane la finala actualei ediţii a UEFA Champions League, ce va avea loc în data de 17 mai 2006, la Paris.
Cu un cod valid de produs, toţi consumatorii Heineken în vîrstă de peste 18 ani, se pot înscrie în promoţie prin trimiterea unui SMS sau prin înscrierea pe site-ul www.champions-planet.ro.
Codurile valide pot fi găsite pe etichetele produselor Heineken participante la promoţie: sticlele de bere Heineken de 0,5 şi 0,33l. Heineken pune în joc pes-te 25 000 de premii, constînd în carduri de credit Mastercard, hanorace, tricouri, mingi de fotbal, şepci, precum şi alte premii atractive. În plus, 22 de români vor avea şansa să vadă în direct finala UEFA Champions League de la Paris.
Mecanismul promoţiei este de tip "acumulează puncte şi cîştigi". Jucătorii înscrişi pe site care ajung la nivelul 4, acumulînd peste 75 000 de puncte, şi care posedă un "Champion" cîştigă una dintre cele 11 invitaţii pentru două persoane la finală.
Campania de comunicare a promoţiei şi a website-ului interactiv se desfăşoară în perioada 15 februarie - 1 mai 2006, fiind susţinută prin publicitate TV, outdoor, machete de presă şi prin activităţi de relaţii publice.
"În ultimii ani, numărul utilizatorilor de internet a crescut semnificativ în România, ajun-gînd la aproximativ 3 milioane de utilizatori. Dintre aceştia, peste jumătate sunt bărbaţi, iar 75% sunt tineri cu vîrste pînă la 35 de ani. Internetul a devenit sursa principală de informare, fiind parte din viaţa de zi cu zi a consumatorilor. Acesta este doar unul dintre motivele care ne-au determinat să implementăm noua campanie Heineken prin intermediul unui website, ceea ce reprezintă o abordare inovatoare pe piaţa românească", a adăugat Ilco Kwast, brand manager Heineken.
Heineken a semnat un contract de sponsorizare cu UEFA Champions League pentru o perioadă de patru ani. Campania de susţinere a acestei sponsorizări pentru sezonul 2005/ 2006 este implementată în peste 120 de ţări.
Marca Heineken este prezentă pe aproape toate pieţele din întreaga lume, compania avînd fabrici de bere în peste 65 de ţări. În 2004, volumul total de vînzări al grupului "Heineken" a fost de aproximativ 122 de mili-oane hectolitri, din care vînzările mărcii "Heineken" s-au ridicat la 23 de milioane hl. Heineken face parte din portofoliul "Brau Union" România, alături de mărcile Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Golden Brau şi Bucegi.