Compania HTC, producător global de smartphone-uri, a fost numită "Brandul tehnologic al anului" în cadrul evenimentului Gadget Award 2010, organizat de revista T3. Premiile, votate de mai mult de trei sferturi de milion de cititori, împreună cu un un juriu format din experţi din domeniul tehnologiei din partea Sky News, MSN, The Telegraph, TechRadar şi T3, au luat în considerare cele mai innovative, funcţionale, vizibile şi elegante gadgeturi din ultimele 12 luni, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Luke Peters, Redactorul şef al revistei T3, a declarat: "Câştigarea titlului de cel mai bun brand tehnologic al anului de către HTC nu s-a datorat doar performanţelor înregistrate anul acesta. Personalitatea brandului, hotărâtă dar în acelaşi timp modestă, m-a impresionat pe mine, dar şi pe cititorii noştri. Aceste două calităţi au permis brand-ului HTC să evolueze de la stadiul de anonim la erou principal în numai 2 ani."
John Wang, Chief Marketing Officer al HTC, a afirmat: "Suntem onoraţi şi impresionaţi să fim numiţi Brandul Tehnologic al anului de către T3, una dintre cele mai cunoscute reviste specializate în tehnologie din Marea Britanie. Inovaţia de care HTC a dat dovadă şi filozofia de design sunt axate pe clienţii noştri şi pe crearea unei experienţe relevante, unice şi personale pentru fiecare dintre aceştia, acesta fiind scopul filozofiei Quietly Brilliant."