Huawei deschide în ţara noastră hub-ul de coordonare a nouă ţări din regiune pentru serviciul Huawei Ads

G.B
Companii / 15 martie 2022

Huawei deschide în ţara noastră hub-ul de coordonare a nouă ţări din regiune pentru serviciul Huawei Ads

Platforma de publicitate Huawei Ads va fi coordonată în nouă ţări din regiune de către noua echipă formată la Bucureşti. Bazat pe licitaţii în timp real (RTB), serviciul oferă soluţii de publicitate pentru site-uri web şi aplicaţii şi are ca scop constituirea unei noi modalităţi de comunicare între partenerii şi utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, Huawei îşi deschide în ţara noastră hub-ul de coordonare a Huawei Ads pentru ţările din Balcani, care va conduce activitatea din Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, România, Serbia şi Slovenia. Hub-ul va avea sprijin din partea a peste 200 de specialişti regionali şi locali care vor dezvolta relaţiile de business cu partenerii locali.

Platforma de publicitate permite agenţiilor de profil sau clienţilor direcţi să desfăşoare campanii prin care să îşi atingă obiectivele propuse, având la dispoziţie multiple tipuri de anunţuri şi campanii.

Folosind aceste noi metode de promovare, cei care doresc să-şi facă publicitate beneficiază de costuri reduse în comparaţie cu alte platforme, de tipuri de anunţuri diversificate (video, imagine, text, app icon), multiple metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI) dar şi de bugete speciale pentru testarea platformei.

Aceste soluţii de promovare pot fi utilizate pentru creşterea vânzărilor (e-commerce) şi a vizibilităţii brandurilor sau pentru descărcări de aplicaţii şi reprezintă un mijloc direct prin care se poate ajunge la utilizatorii Huawei.

Huawei Ads asigură targetare precisă deţinând propria platformă de gestionare a datelor (DMP), unde se pot crea audienţe specifice prin intermediul a peste 100 de tag-uri disponibile. Publicul ţintă este identificat în funcţie de interese, hobby-uri, remarketing sau re-engagement sau caracteristici mai specifice bazate pe comportamentul utilizatorului în diferite aplicaţii. De asemenea, Huawei Ads vine la pachet cu o serie de caracteristici pentru a explora audienţe noi prin intermediul datelor demografice sau modelul de telefon folosit.

În ceea ce priveşte securitatea datelor, Huawei Ads are servere locale în Europa şi respectă legile locale şi Regulamentul UE privind protecţia datelor.

"Când am lansat platforma de Ads, ne-am propus doar să oferim un canal de monetizare dezvoltatorilor noştri care s-au alăturat noului ecosistem HMS. Au trecut 2 ani şi am constatat că am putea face mult mai mult decât atât. În acest moment platforma are impresii zilnice de 10 ori mai multe decât în ​​2020, iar 600 de parteneri europeni mizează pe creşterea afacerilor prin Huawei Ads.

Romania este una din cele mai mari pieţe pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi ne dorim ca această nouă linie de business să se dezvolte rapid şi să avem cât mai multe partneriate de succes.", a declarat Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations Huawei Consumer Business Group.

Care sunt metodele de promovare Huawei Ads?

Soluţiile de publicitate Huawei includ: Programmatic Display, AppGallery şi Search Network.

Programmatic Display - soluţie prin care se pot planifica, analiza şi optimiza campanii în timp real şi se poate ajunge la o bază de peste 45 de milioane de utilizatori pe lună în Europa. Pot fi promovate atât website-uri cât şi aplicatii din toate verticalele de business şi pentru orice tip de conversie, indiferent că sunt vizate vânzări, leads, creşterea vizibilităţii sau descărcări noi de aplicaţii.

AppGallery - magazinul de aplicaţii Huawei, reprezintă un canal promoţional pentru creşterea numărului de descărcări de aplicaţii. Spaţiile de promovare exclusive, cuvintele cheie sau recomandările speciale sunt câteva dintre modalităţile prin care se poate ajunge la baza de utilizatori AppGallery în continuă creştere, care în prezent se ridică la 580 de milioane.

Petal Search - motorul de căutare Huawei, unde prin intermediul cuvintelor cheie sau feed-urilor de produse se poate ajunge la utilizatorii care sunt interesaţi direct de serviciile sau produsele promovate, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9769
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7110
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3354
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9529
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.1947

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb