Echipa HyperActive dezvoltă integrat platforma de comunicare online a programului de MBA Româno-Canadian, oferind servicii de strategie, creaţie şi implementare, informează un comunicat remis redacţiei.
"Ne adresăm unui public eterogen şi foarte complex la nivel de preocupări şi interese, lucru care face ca şi strategiile de comunicare adresate lui să subscrie aceloraşi legi. Acest tip de public rezonează la abordări creative, interactive şi cât mai personale. Adunând şi înmulţind toate aceste insight-uri am ajuns la un numitor comun - internetul. Online-ul este locul de întâlnire şi totodată singurul mediu care ne oferă diversitatea de mijloace necesare pentru a atinge fiecare subiect în mod diferit, în momentul oportun şi cu mesajul potrivit", a afirmat Alex Vişa, Managing Partener HyperActive.
Mixul folosit include componente precum: campanii de Google AdWords, gestionarea şi generarea de conţinut pentru platformele online existente, proiecte pe platformele de socializare, e-mailing şi gestiunea bazelor de date.