ÎMPREUNĂ CU AGENŢIA DE PUBLICITATE NEXT/CAP, "Murfatlar" şi-a relansat marca de vinars

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 17 iunie 2004

Bugetul campaniei publicitare este de un milion de euro rate card

Vinarsul de Murfatlar se numeşte, începînd din acest an, Zaraza. Marca păstrează toate trăsăturile vechii băuturi, dar are acum o nouă etichetă şi o nouă personalitate, date mai ales de schimbarea de nume. Vinarsul de Murfatlar deţinea anul trecut o cotă de piaţă de aproape 80% din categoria din care face parte.

Crearea unei identităţi clare de marcă a venit din nevoia de a diferenţia Vinarsul de Murfatlar produs de Murfatlar România de oricare altă băutură pe bază de struguri recoltaţi din această regiune şi care, legal vorbind, putea purta acelaşi nume. Noua marcă a fost creată împreună cu agenţia de publicitate Next/CAP. Campania de relansare a implicat găsirea unui nume, designul unui ambalaj complet nou şi dezvoltarea de materiale de comunicare pentru aceste schimbări. Bugetul campaniei publicitare, care urmează să se deruleze pînă la sfîrşitul acestui an, este de un milion de euro rate card, iar cea mai mare parte a campaniei va fi derulată pe posturile de televiziune.

Consumatorul de Zaraza nu este foarte tînăr, dar este activ, din punct de vedere profesional, şi are un venit peste medie.

Vinarsul de Murfatlar Zaraza este un distilat de vin, obţinut după două distilări ale unui sortiment de vin alb, neutral, cu un bun echilibru între alcool şi aciditate. Zaraza are o culoare chihlimbarie, arome distincte de distilat învechit şi un gust uşor de vanilie, ca rezultat al maturării în butoaie de stejar.

Calitatea băuturii este menţinută şi la nivelul ambalajului. Sticla pentru Zaraza vine din Franţa, dintr-o fabrică unde se produc şi ambalaje pentru marile case de parfumuri din lume. Dopurile speciale de plută pentru sticlele de Zaraza sunt importate din Portugalia, în vreme ce etichetele sunt tipărite în Italia.

Zaraza poate fi servit la temperatura camerei, cu ciocolată, după o masă, cu brînză, sau ca aperitiv, cu cîteva cuburi de gheaţă în pahar.

Murfatlar România este cel mai important producător şi exportator de vinuri îmbuteliate din ţară. Compania produce 20 de milioane de sticle de vin anual, dintre care 70% sunt vinuri albe, iar 30% sunt vinuri roşii. Vinurile de la Murfatlar sunt grupate în cinci game sortimentale: Sec de Murfatlar, Premiat, Vinoteca, Rai de Murfatlar şi 3 Hectare. De asemenea, Murfatlar produce singurul vin licoros din ţară, Lacrima lui Ovidiu, şi vinarsul Zaraza. În ultimii ani, Murfatlar România a cîştigat numeroase medalii de aur şi argint la competiţiile internaţionale de profil.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb