Vânzările produselor AfH, care includ role şi prosoape de hârtie, şerveţele şi suporturi industriale pentru hârtie vor creşte cu 20-30%. în 2008 pe segmentul HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) datorită normelor europene de igienă impuse în spaţiile publice, estimează compania Paper Plus.
"Adoptarea standardului HACCP de către jucătorii din sectorul HoReCa din România va avea un impact direct asupra evoluţiei pieţei locale de AfH (Away from Home)în următorii ani. Ne aşteptăm ca cererile venite din partea restaurantelor şi hotelurilor să contribuie la creşterea cu 30% a vânzărilor de produse AfH anul viitor. În zonele turistice creşterea va fi chiar mai mare, de până la 50%, datorită standardelor înalte de igienă şi confort impuse de către agenţiile de turism", a declarat într-un comunicat Marian Ivan, directorul general Paper Plus.
Paper Plus estimează că cererea de dispensere pentru hârtie şi consumabile din partea jucătorilor pe acest segment va înregistra o creştere semnificativă.
Compania Paper Plus a fost înfiinţată în 2002 şi activează pe piaţa românească a ofertanţilor de soluţii profesionale AfH pentru igienă.
Paper Plus comercializează produse AfH precum role de hârtie, prosoape de hârtie, şerveţele, dispensere şi suporturi industriale pentru hârtie şi oferă de asemenea service-ul dispenserelor şi al suporturilor de hârtie. Produsele companiei sunt prezente în principalele oraşe din ţară, cum ar fi Arad, Braşov, Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Ploieşti şi Timişoara
Anul trecut, produsele distribuite de Paper Plus au ajuns la peste trei milioane de utilizatori din rândul populaţiei active, compania având un volum de vânzări de peste 750 de tone de hârtie.