Euroweb România, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de telecomunicaţii, specializat în furnizarea de soluţii de business IT&C dedicate segmentului B2B, a înregistrat anul acesta venituri în creştere cu aproximativ 5%, comparativ cu cele de anul trecut, potrivit unui comunicat remis astăzi redacţiei.
"Majorarea are loc pe fondul creşterii numărului de clienţi, a îmbunătăţirii portofoliului de produse şi servicii, a extinderii la nivel regional şi al investiţiilor în reţea", precizează sursa citată.
"Am atras peste 100 de clienţi noi de la începutul anului şi până în prezent. Astfel, am reuşit să creştem numărul de clienţi cu peste 10% în acest an, depăşind 1.100", spune Nazmi Çağlar Bölük, CEO Euroweb România, menţionând că investiţiile cele mai mari le fac companiile din sectorul financiar, retail, producţie, servicii şi telecomunicaţii.
Conform sursei citate, majorarea veniturilor, precum şi îmbunătăţirea procesului de eficientizare a companiei din punct de vedere operaţional a generat o majorare cu 10% a profitului operaţional înaintea dobânzilor, taxelor şi amortizărilor (EBITDA). Serviciile de voce şi date au reprezentat principalele motoare de creştere ale veniturilor Euroweb în 2015.
"Creşterea pieţei de telecomunicaţii din România este de aproximativ 2%, în timp ce piaţa de IT creşte cu 15 - 20%. Tocmai această dinamică determină şi o schimbare în priorităţile noastre. Astfel, ne vom concentra în perioada următoare pe oferirea de servicii şi soluţii IT de business pentru companii, în zone precum cloud, centre de date şi securitate, ca rezultat a două parteneriate importante care vor fi anunţate la începutul anului viitor. De asemenea, luăm în calcul lansarea de bundle-uri de produse şi servicii noi", precizează Nazmi Çağlar Bölük.
Cât priveşte anul 2016, Euroweb estimează o rată de creştere similară celei din 2015, pe fondul investiţiilor companiilor medii şi mari, care au nevoie de soluţii tot mai complexe şi de un partener stabil şi de încredere. Pentru anul viitor, Euroweb ia în calcul şi extinderea numărului de parteneri şi a canalelor de vânzări indirecte, pe măsură ce va adăuga în portofoliu noi produse şi servicii.