Sunimprof Rottaprint, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de circa 98,8 milioane de lei, în creştere cu 9 procente faţă de anul precedent. Pentru anul 2019, reprezentanţii companiei estimează acelaşi ritm de creştere a afacerilor şi investiţii de peste un milion şi jumătate de euro în infrastructură şi tehnologie, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Principalele investiţii realizate de companie în 2018 au constat în achiziţia şi implementarea unui nou sistem ERP personalizat pentru domeniul tipografic, sistem în care Sunimprof Rottaprint operează în prezent, contribuind la creşterea calităţii serviciilor oferite. De altfel, Sunimprof Rottaprint continuă planul major de investiţii dezvoltat începând cu 2013, când compania şi-a propus să investească circa 18 milioane de euro în tehnologie şi software până în 2021.
Potrivit datelor companiei, numărul total de clienţi Sunimprof Rottaprint a crescut în 2018 cu aproximativ 6% faţă de anul precedent. Ponderea clienţlor străini a ajuns în 2018 la circa un sfert din totalul portofoliului, compania exportând anul trecut în ţări precum Belgia, Franţa, Germania, Israel, Italia, Moldova, Olanda, Polonia, Statele Unite, Ungaria sau Elveţia, mai informează comunicatul citat.
Cristi Nechita-Rotta, director general Sunimprof Rottaprint, a declarat: "În 2019, principalul obiectiv de business este legat de păstrarea şi fidelizarea clienţilor existenţi în portofoliul Sunimprof Rottaprint. Pentru noi, clienţii sunt parteneri de afaceri şi grija noastră primordială este să le furnizăm întotdeauna soluţii personalizate potrivite nevoilor acestora. Achiziţia de noi clienţi nu este un obiectiv principal, însă pentru anul în curs estimăm o creştere de 4-5% a portofoliului de clienţi".
Anul trecut, cele mai solicitate produse din oferta Sunimprof Rottaprint au fost etichetele autoadezive, înregistrând pondere de peste 55%, fiind urmate de produsele din folie, precum ambalajele flexibile, etichetele wrap around şi shrink sleeve, care ocupă un loc important în portofoliul companiei.