KLM Royal Dutch Airlines anunţă depăşirea pragului de 35 de milioane de pasageri în anul 2019, având o creştere procentuală de 3% comparativ cu anul anterior, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.
Pe parcursul anului 2019 compania şi-a reînnoit flota cu 13 aeronave şi a adăugat 6 noi destinaţii în portofoliul său.
Astfel, flota companiei este formată din 172 aeronave, dintre care 17 Boeing 787 si 29 Boeing 777. 4 dintre aeronave sunt 787-10 Dreamliner, acesta fiind un avion de pasageri ultramodern bimotor de mare capacitate,
Potrivit sursei citate, KLM operează în prezent 2 zboruri cu plecare din Bucureşti spre Amsterdam la programul de iarnă şi 3 zboruri la programul de vară. Acestora se mai adaugă zborurile operate în parteneriat cu Tarom, membru a aceleiaşi alianţe aeriene. Aproximativ 75% - 80% dintre pasagerii români călătoresc spre destinaţii intercontinentale, dintre care cele mai cerute sunt America şi Asia, cu preţuri începând de la 500 euro.
În 2019 KLM a transportat 35 milioane de pasageri operând zboruri către 171 destinaţii prin hub-ul de la Amsterdam-Schiphol. În plus, au fost transportate şi 600.000 tone de mărfuri, dintre care 57.000 de tone au fost reprezentate de flori, Olanda fiind adesea sinonimă cu florile, în special cu lalelele.
Totodată, 2019 a marcat şi împlinirea a 100 de ani de la operarea primului zbor, peste 65.000 persoane participând la evenimentele festive organizate cu ocazia centenarului KLM100.
Din punct de vedere al tehnologiei, KLM şi-a concentrate atenţia spre digital , fiind o prezenţă activă şi în Social Media cu serviciu de asistenţă 24/7 în 10 limbi pe 7 platforme de socializare, WeChat, WhatsApp, Messenger, Twitter, KakaoTalk, Facebook şi mai nou LINE, o reţea socială populară în Japonia.