În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creştere de peste 80% a vânzărilor în comparaţie cu anul 2019

J.P.
Miscellanea / 21 ianuarie 2021

În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creştere de peste 80% a vânzărilor în comparaţie cu anul 2019

În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creştere de peste 80% a vânzărilor în comparaţie cu anul 2019. În acest context, traficul general pe site a crescut cu 45% faţă de 2019. Tot pe fondul volumului mare de comenzi, compania a deschis un nou punct de livrare în Bucureşti, ce deserveşte zona de sud a ţării, conform unui comunicat de presă remis de Farmec.

În ceea ce priveşte metoda de plată, din totalul comenzilor înregistrate în 2020, peste 42% au fost achitate cu cardul, o dublare a volumui înregistrat în anul precedent. Totodată, clienţii au preferat să comande mai mult de pe dispozitive mobile, volumul tranzacţiilor efectuate pe telefonul mobil dublându-se.

În 2021, pe segmentul e-commerce, Farmec se va concentra pe relansarea magazinului online şi lansarea unei aplicaţii mobile, precum şi pe noi modalitati de livrare, cum ar fi ridicarea comenzilor din reţeaua proprie de magazine sau din reţeaua de lockere, disponibile la firmele de curierat partenere. Compania estimează o creştere de aproximativ 30% faţă de 2020.

Farmec şi-a consolidat reţeaua naţională prin deschiderea a două noi magazine Gerovital în Shopping City Târgu Mureş şi Afi Braşov, ajungând astfel la 30 de unităţi.

Sebastian Biga, Director Vânzări Farmec a declarat: "Anul 2020 a fost un an de conştientizare şi schimbare de comportament pentru consumatori şi un an al adaptării pentru companii. Scăderea traficului din centrele comerciale şi închiderea acestora în prima parte a anului a fost resimţită pentru toate brandurile cu o reţea proprie de magazine, pentru noi acesta fiind un canal esenţial de comunicare directă. Astfel, am căutat să implementăm noi acţiuni pentru clienţii noştri, pentru a le oferi o experienţă de shopping cât mai plăcută şi sigură. Trendul ascendent al vânzărilor de pe segmentul de e-commerce reprezintă o confirmare a potenţialului de dezvoltare, ceea ce ne-a determinat să pregătim pentru acest an o relansare a magazinului online, precum şi lansarea propriei aplicaţii mobile, pentru o utilizare mai plăcută şi mai eficientă. Credem că 2021 va fi un an plin de provocări pentru industrie, în care vom continua să ne adaptăm pentru a răspunde nevoilor socio-economice."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb