Agenţia de marketing şi tehnologie Ideologiq încheie anul 2021 cu o creştere semnificativă de 55% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent, se arată într-un comunicat remis redacţiei. Astfel, afacerile agenţiei de pe parcursul anului trecut au depăşit 2,2 milioane de euro. Extinderea operaţiunilor pe teritoriul Greciei şi Croaţiei şi respectiv, a serviciilor din portofoliu sunt factori care au contribuit la creşterea organică a rezultatelor din ultimul an. Pentru anul 2022, Ideologiq şi-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro.
"În ultimii ani ne-am concentrat forţele pentru a dezvolta agenţia Ideologiq din toate punctele de vedere, să oferim servicii de calitate, să avem clienţi satisfăcuţi şi nu în ultimul rând, să avem alături o echipă de profesionişti dedicaţi şi pasionaţi de acest domeniu, iar aceste aspecte au contribuit la evoluţia agenţiei. Faptul că în anul 2021, încă un an dificil şi impredictibil din cauza crizei sanitare, am reuşit să mai facem un pas atingând o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, ne bucură şi ne demonstrează că strategia noastră este eficientă şi fructuoasă", spune Adrian Ichim, Fondator şi Partener Ideologiq.
Potrivit sursei citate, un alt factor care a contribuit la evoluţia pozitivă a rezultatelor a fost dezvoltarea soluţiei de loyalty, care a crescut considerabil anul trecut cu peste 30 de procente. Totodată, dezvoltarea diviziei de creaţie şi strategie a reprezentat un plus pentru agenţie.
Mai mult decât atât, divizia de dezvoltare a software-urilor (aplicaţii mobile şi aplicaţii de tip VR), soluţiile de organizare a evenimentelor în mediul online, precum şi dezvoltarea zonei de performance au completat strategia agenţiei de anul trecut.
Datorită acestor factori, Ideologiq a atras anul trecut în portofoliu alţi cinci noi clienţi din domenii precum FMCG, Telecom, Turism, Pharma şi Sustainability.
Rezultatele importante de anul trecut au fost posibile cu ajutorul echipei Ideologiq formată din peste 35 de angajaţi, aflaţi atât pe teritoriul României cât şi în Bulgaria, Grecia, Serbia, Croaţia, Slovenia şi Ungaria.
"Deşi echipa s-a mărit anul trecut, unul dintre aspectele foarte importante pentru noi a fost şi va rămâne, fidelizarea angajaţilor noştri, precum şi integrarea într-o manieră armonioasă a celor a noi veniţi în echipă. Consider că atât timp cât avem alături de noi oameni motivaţi, restul lucrurilor pornesc de la sine. În plus, anul acesta avem în plan să continuăm dezvoltarea agenţiei pe trei paliere principale, şi anume, identificarea permanentă de noi oportunităţi de colaborare din piaţă, creşterea în regiune a agenţiei şi dezvoltarea de produse proprii de tip software", a adăugat Adrian Apostol, Fondator şi Partener Ideologiq.
Portofoliul curent de servicii al agenţiei cuprinde: strategie şi consultanţă pentru digitalizare, creaţie, branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicaţii, magazine online), evenimente online, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying).