Compania OmniPerform a înregistrat în anul 2021 un avans de 50% al cifrei de afaceri, atingând aproximativ 2,3 milioane de euro în 2021, potrivit unui comunicat de presă. Evoluţia înregistrată s-a bazat pe creşterile bugetelor partenerilor actuali, achiziţia de noi brand-uri care şi-au dorit să înceapă să personalizeze comunicarea pentru consumatorii lor şi livrarea de noi servicii către clienţii din Olanda, Germania şi Marea Britanie.
"Sunt două lecţii pe care orice antreprenor le va identifica în momentul unei expansiuni globale: adaptarea culturală în momentul vânzării într-o piaţă nouă şi recrutarea echipei potrivite pentru piaţa ţintă. Noi livrăm campanii de comunicare pentru pieţele din Marea Britanie, Olanda şi Polonia, şi vrem să ne dezvoltăm pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Însă întregul proces trebuie să se axeze pe construcţia echipei potrivite şi găsirea numitorilor comuni pentru a putea pătrunde într-o piaţă diferită cultural", a declarat Adrian Enache, CEO Omniperform.
Anul 2022 a început cu trei conturi noi şi o creştere de 30% a echipei Omniperform. Planurile companiei sunt de dezvoltare în cea mai mare piaţă din lume, Statele Unite ale Americii, în paralel dezvoltarea la nivel local şi regional.
Creşterea companiei Omniperform din ultimul an a fost organică, dublată de creşterea bugetelor în mediul digital pe întreaga linie de clienţi. Compania livrează servicii de comunicare, campanii naţionale (NCP), servicii de digital, media şi social media, dezvoltare de active digitale pentru peste 20 de brand-uri.
Compania a atras clienţi noi activi în mai multe industrii, de la FMCG, servicii logistice, energie, iar portofoliul de clienţi include companii precum Danone, DHL, Rompetrol, FAN Courier, Zewa, Tena, Patria Bank, dar şi clienţi internaţionali ca Talonmore, Crowdestate sau Combivliet.
Personalizarea mesajelor de comunicare, integrarea acestor mesaje în întregul proces de conversie a consumatorului, digitalizarea şi utilizarea video în scopuri de branding şi storytelling sunt principalele tendinţe identificate în piaţă din perspectiva digitalizării, potrivit Omniperform.
De asemenea, tot mai multe branduri şi companii încep să solicite servicii de digital şi de media integrate, care să confere audienţelor un mesaj relevant şi acţiuni de comunicare aliniate între toate canalele.
În plus, în comunicare, tot mai multe acţiuni şi campanii se axează în jurul digitalului. Peste jumătate din solicitări să înceapă procesul de digitalizare a comunicării către consumator au crescut cu minim 50% bugetele de digital şi au scăzut bugetele de TV şi outdoor. De asemenea, sunt situaţii în care lideri de piaţă în industria lor au transferat aproape integral bugetele din TV către mediul online.