Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 275 milioane de euro, în intervalul aprilie-iunie, mai mare cu 3,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Compania transmite că această creştere a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a segmentului de abonaţi ai serviciilor mobile, a serviciilor fix-mobil şi a vânzărilor de echipamente.
Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.537.000 de clienţi, la 30 iunie 2018.
Datele companiei mai arată că 3,6 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, la finalul lunii iunie, în creştere cu peste 35% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2017. Reţeaua Orange susţine o creştere exponenţială a consumului de date mobile, care a înregistrat o evoluţie pozitivă de peste 80% comparativ cu trimestrul doi al anului 2017.
Compania a anunţat că a continuat investiţiile în reţea şi în acest trimestru. La finalul lunii iunie, reţeaua Orange 4G acoperea 95,1% din populaţia ţării. Totodată, procesul de dezvoltare a reţelei 4G+ a continuat, astfel încât clienţii din 139 de oraşe puteau experimenta viteze 4G+ de până la 500 Mbps.
Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra 448.000 clienţi, în creştere cu 12,6% faţă de al doilea trimestru al anului trecut, iar serviciile fixe în bandă largă aveau peste 234.000 de abonaţi, în creştere cu 67%. Interesul utilizatorilor de a accesa conţinut video de pe orice dispozitiv se reflectă în numărul mediu lunar de utilizatori activi ai serviciului Orange TV Go, care a crescut cu 22% în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2017.
La finalul lunii iunie, numărul clienţilor care au ales serviciul Orange Money pentru a achita facturi şi pentru a efectua reîncărcări PrePay s-a dublat comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.