Accace România, una dintre principalele companii de consultanţă de afaceri şi externalizare servicii din Europa Centrală şi de Est, a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în creştere cu 5% faţă de anul precedent. Pentru anul în curs, compania îşi propune o creştere de 15% a veniturilor, diversificarea serviciilor oferite prin magazinul online de teleconsultanţă şi lansarea serviciilor de consultanţă juridică prin societatea de avocatură asociată, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, pe parcursul anului trecut, principalele investiţii făcute de Accace România au vizat zona de tehnologie, susţinând activităţi precum migrarea în cloud Microsoft Azure a datelor şi documentelor, dar şi implementarea unor instrumente software pentru automatizarea proceselor de contabilitate şi de salarizare. De asemenea, investiţiile în dezvoltarea tehnologică vor fi principala direcţie a companiei şi în 2022.
În ceea ce priveşte obiectivele de business pe care Accace România şi le propune pentru anul acesta se numără creşterea şi diversificarea serviciilor companiei, dezvoltarea continuă a competenţelor tehnice ale membrilor echipei prin noi certificări, cursuri sau workshop-uri, precum şi atragerea de noi membri în echipa Accace, a cărei cultură organizaţională este bazată pe inovare, autonomie şi performanţă, inclusiv în contextul modelului de lucru hibrid.
"Anul acesta mizăm pe o creştere de 15% a cifrei de afaceri susţinută în principal de diversificarea portofoliului de servicii al companiei şi de creşterea impactului acestora, prin implicarea în proiecte care să aducă valoare adăugată companiilor. De asemenea, ne propunem să dezvoltăm echipe noi în cadrul companiei, orientate către consultanţă, automatizarea şi eficientizarea proceselor de business, precum şi implementarea unui sistem de încurajare a inovării şi experimentării ideilor noi", a declarat Laura Ştefan, Managing Director Accace România.
Potrivit datelor furnizate de companie, în topul celor mai solicitate servicii de către clienţi anul trecut s-au aflat cele de consultanţă şi serviciile de salarizare şi administrare de personal. Totodată, la începutul acestui an reprezentanţii Accace au observat o creştere a solicitărilor pentru serviciile de înfiinţare de noi companii.
Tot din datele Accace România, serviciile cu cea mai mare creştere a cererii în 2021 comparativ cu anul anterior au fost cele legate de salarizare, administrare de personal, dar şi consultanţă corporate şi fiscală. Pentru 2022, compania estimează o creştere a solicitărilor în rândul serviciilor de consultanţă.
În topul industriilor care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut s-au numărat: retail, IT, producţie, eCommerce sau servicii, se arată în comunicat.