Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive şi ambalaje flexibile, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, în creştere cu 5% faţă de anul precedent, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Pe parcursul anului trecut, tipografia Rottaprint a derulat investiţii de circa 1,5 milioane de euro care au vizat atât dezvoltarea infrastructurii logistice prin achiziţia şi reînnoirea de utilaje tehnologice de ultimă generaţie, optimizarea produselor, dar şi realizarea producţiei într-un mod sustenabil cu un impact cât mai redus asupra mediului înconjurător.
În 2022, compania are în plan să continue investiţiile, alocând aprox. 1 milion de euro pentru creşterea calităţii produselor, îmbunătăţirea condiţiilor de muncă pentru echipa Rottaprint, dar şi în procesul de digitalizare a operaţiunilor.
"Pentru anul acesta, ne dorim în continuare să fim aproape de partenerii noştri şi să le oferim susţinerea noastră în identificarea celor mai potrivite soluţii sustenabile pentru produsele lor. De altfel, printre direcţiile strategice de business pe care ni le propunem în 2022 se află reducerea impactului producţiei asupra mediului înconjurător, dar şi creşterea procentului de digitalizare în cadrul companiei", a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Din datele companiei, volumul total al producţiei Rottaprint în 2021 a ajuns la 126 milioane de metri liniari tipăriţi. În topul industriilor care au solicitat cel mai des serviciile companiei anul trecut s-au aflat industria alimentară, în principal producţia de carne, de lapte şi îngheţată, urmată de industria chimică şi de cea farmaceutică.
Totodată, cele mai solicitate produse în 2021 de către clienţii din portofoliul Rottaprint au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink sleeve, manşoanele de îngheţată, dar şi ambalajele flexibile, inclusiv folii de alimente care necesită ambalare în atmosferă modificată sau vid.
Anul trecut, Rottaprint a aniversat trei decenii de la înfiinţare, perioadă în care a produs peste 1,3 miliarde de metri liniari de etichete şi ambalaje flexibile. În cei 30 de ani de activitate continuă, tipografia Rottaprint a înregistrat o creştere medie anuală a cifrei de afaceri de 22%.
De la înfiinţarea companiei în anul 1991, echipa de specialişti Rottaprint a dezvoltat aprox. 15 produse principale şi nenumărate soluţii inovatoare pentru diferite domenii precum: alimente şi băuturi răcoritoare, vinuri şi băuturi alcoolice, automotive, cosmetice şi îngrijire personală, detergenţi şi îngrijirea casei, logistică, sănătate şi suplimente alimentare. De asemenea, Rottaprint este prima companie din România care a început să producă produse precum capace de aluminiu, etichete shrink sleeve, manşoane de îngheţată şi să insereze automat etichete antifurt EAS sub etichetele autoadezive.