evoMAG ţinteşte, pentru anul acesta, o creştere cu până la 20% a vânzărilor pentru segmentul corporate şi investeşte în servicii dedicate şi personalizate, menite să răspundă nevoilor companiilor, în materie de tehnologie, echipamente, servicii, şi acces la finanţare.
Anul trecut, vânzările către segmentul de business au atins 15% din vânzările totale, pe fondul interesului mai mare din partea companiilor de a investi în soluţii tehnologice mai complexe, dar şi a unei oferte tot mai diversificate din partea evoMAG.
Valoarea medie a unei comenzi plasate de companii a urcat, anul trecut, la 2.500 de lei, de două ori şi jumătate mai mult faţă de acum 5 ani, spre exemplu.
"Estimăm un avans de cel puţin 10% a valorii medii a comenzilor pe segmentul corporate, datorită creşterii nivelului de accesibilitate la produse premium şi la tehnologie de ultimă generaţie. Majorarea vânzărilor pe segmentul corporate este unul dintre obiectivele din planul de acţiune general de anul acesta. Prin urmare, focusul pentru acest an este consolidarea echipei de profesionişti cu experienţă, în măsură să acorde consiliere şi suport clienţilor, de segmentul corporate ocupându-se o divizie special creată, cu tradiţie în companie", spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.