BRD ia măsuri care să sprijine clienţii
BRD Groupe Societe Generale a anunţat că, pentru clienţii persoane fizice ale căror venituri sunt afectate temporar de efectele pandemiei de Covid-19, are pregătite proceduri de amânare la plată pentru 1-3 rate, în concordanţă cu nevoile lor.
Banca subliniază, într-un comunicat, că, pentru micro-companiile (companii cu cifra de afaceri sub 1 milion de euro) şi clienţii Persoane Fizice Autorizate care sunt afectaţi temporar de efectele pandemiei de Covid-19, BRD a pregătit următoarele măsuri de sprijin care susţin continuarea fără întreruperi a activităţii, aplicate la cerere, în funcţie de situaţia individuală a acestora:
- Prelungirea cu trei luni a facilităţilor de credit pe termen scurt care expiră în următoarele trei luni;
- Amânarea ratelor împrumuturilor pe termen mediu şi lung, pentru o perioadă de până la trei luni.
În acelaşi timp, pentru a evita drumurile în agenţii si pentru a gestiona mai bine bugetul în această perioadă dificilă, BRD oferă noi facilităţi posesorilor de carduri de credit:
- Amână cu 30 de zile termenul de plată pentru extrasele emise în perioada 24 martie - 23 aprilie 2020. Amânarea se face atât pentru plata ratei, în cazul cardurilor de credit care au această opţiune, cât şi pentru suma minimă obligatorie. Clienţii pot rambursa suma în acest interval de 30 de zile dacă îşi doresc şi dacă situaţia financiară le permite sau pot aştepta extrasul următor când se va actualiza obligaţia de plată a acelei luni.
- Extinde cu 30 de zile perioada de graţie pentru plata noilor cumpărături. Astfel, toate achiziţiile făcute cu plata integrală, fără rate, după data de 24 martie vor beneficia de dobândă zero în perioada de graţie extinsă.
- Pentru cardurile de credit cu plata în rate, extinde numărul ratelor fără dobândă de la 6 la 18. Extinderea se aplică pentru toate cumpărăturile făcute la comercianţii (magazine fizice sau online) de oriunde din lume, din 24 martie până pe 31 mai 2020. Clienţii pot alege opţiunea de rate extinse chiar în momentul plăţii sau, ulterior, printr-un simplu SMS. (E.O.)
Soluţiile Patria Bank pentru clienţii săi
În contextul pandemiei de coronavirus, Patria Bank pune la dispoziţia clienţilor săi o serie de solutii disponibile a fi accesate la nevoie. Instituţia de credit a transmis, într-un comunicat, măsurile adoptate:
"- Antreprenorilor IMM şi Microîntreprinderilor care beneficiază de linii de finanţare revolving scandente în următoarele trei luni şi care nu se află deja într-un proces de remediere sau restructurare a creditelor existente, le vom facilita reînnoirea acestor finanţări;
- Antreprenorii IMM şi Microîntreprinderile direct afectaţi prin reducerea activităţii vor putea beneficia de amânare la plată şi reeşalonarea ratelor, potrivit situaţiei specifice a fiecăruia;
- De asemenea, pentru clienţii persoane fizice care au fost afectaţi semnificativ prin reduceri temporare sau permanente ale veniturilor, prin pierderea locului de muncă sau probleme grave de sănătate sunt disponibile soluţii potrivite de reeşalonare pentru perioade de până la trei luni". (C.P.)
1. Hoti
(mesaj trimis de Maria Mirabela în data de 19.03.2020, 06:31)
Pentru populație când va asigura BNR banii necesari? La BNR e o hoție generalizată in detrimentul statului și cetățenilor. Uneori îmi doresc să văd la BNR scenele din Die Hard 3 cu devalizarea Federal Reserve.