În perioada iulie-septembrie, veniturile din servicii ale Vodafone România au scăzut cu 5,3% în bază organică prin comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, la 167,58 milioane euro, ca urmare a reducerii semnificative a tarifelor de terminare, cu 69%, de la începutul lunii aprilie, potrivit unui comunicat transmis azi redacţiei.
Excluzând impactul scăderii tarifelor de terminare, veniturile din servicii ale Vodafone România au crescut cu 8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în bază organică.
Compania avea 8,507 milioane de clienţi la 30 septembrie, dintre care 7,914 utilizatori ai serviciilor mobile, reprezentând o scădere cu 60.313, faţă de trimestrul precedent.
Dintre aceştia, abonaţii serviciilor Vodafone reprezintă 42,2%, iar utilizatorii de cartele 57,8%. Numărul utilizatorilor de servicii postplătite a crescut cu 1,9 puncte procentuale de la un an la altul.
De asemenea, consumul de date mobile a crescut cu 63% în trimestrul încheiat la 30 septembrie, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Vodafone Romania este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, cu aproximativ 438 de milioane de clienţi la 30 septembrie 2014.