Cifra de afaceri a grupului "Renault" se ridică la 29,904 miliarde de euro, la sfârşitul lunii septembrie 2007, în creştere cu 0,4 procente faţă de primele nouă luni ale lui 2006, informează un comunicat al constructorului auto francez.
Divizia de automobile a realizat o cifră de afaceri de 28,374 miliarde euro, în creştere cu 0,1 procente comparativ cu perioada similară a anului trecut. Aportul activităţii de finanţare a vânzărilor la cifra de afaceri a grupului "Renault" se ridică la 1,530 miliarde de euro, ceea ce înseamnă o creştere cu 5,4% în comparaţie cu perioada similară a anului trecut.
Vânzările de autovehicule Dacia (VP si VU) sunt în creştere cu 12 procente, în special datorită succesului înregistrat de Logan MCV şi Logan berlină. În plus, noul Twingo, lansat la mijlocul lunii iunie în mai multe ţări europene, s-a vândut deja în 29.800 de exemplare.
Pe regiuni, grupul "Renault" a înregistrat o scădere de 6,6% a vânzărilor în Europa, dar o creştere de 8,6% în regiunea Euromed (din care face parte şi România) şi o creştere de 30,2 procente în America de Sud.
Grupul "Renault" prevede o creştere a vânzărilor pentru cel de-al patrulea trimestru, concentrată în special pe ultimele două luni ale acestui an. Creşterea se va datora preponderent noului Twingo şi ultimei versiuni a modelului Laguna, lansat recent în 16 ţări europene. "Renault" îşi confirmă astfel previziunea privind o uşoară creştere a vânzărilor în 2007.
Vânzările constructorului "Automobile Dacia" au fost în primele nouă luni, la nivel mondial, de 165.501 de unităţi, în creştere cu 12 procente comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, când s-au comercializat circa 148.000 de autovehicule. În ceea ce priveşte România care, în primele trei trimestre ale acestui an, a reprezentat principala piaţă de desfacere a producătorului auto, vânzările Dacia au fost de 74.818 de unităţi. În acelaşi timp, marca Renault a ajuns la 23.992 de autovehicule livrate.