Grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV România şi PRO TV Internaţional), parte a Central European Media Enterprises (CME) a obţinut o creştere de 9.7% a venitului net, în perioada 1 ianuarie - 30 septembrie 2017, calculat la rate constante ale cursului de schimb valutar, ajungând la un venit net de aproximativ 128.0 milioane de dolari, potrivit unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Conform sursei, în trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obţinut venituri nete în valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentând o creştere de 6.4% la o rată constantă a cursului de schimb valutar faţă de aceeaşi perioadă a anului 2016.
În comunicat se susţine: "La nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, grupul PRO TV a obţinut pe durata întregii zile o medie de 4.0 puncte de rating şi 27.2% share, în timp ce grupul clasat pe locul secund a avut o medie de 3.0 puncte de rating şi 20.1% share. În prime time, grupul PRO TV a obţinut o medie de 8.7 puncte de rating şi 29.9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, care a înregistrat 5.7 puncte de rating şi 19.6% share. În top 10 programe difuzate de toate televiziunile din România, la nivelul publicului comercial, nouă sunt producţii PRO TV, iar primele şase poziţii sunt ocupate de programe difuzate la PRO TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12.0 puncte de rating şi 34.4% share), emisiunea Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating şi 32.3% share), serialul Las Fierbinţi (medie de 11.0 puncte de rating şi 32.2% share), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11.0 puncte de rating şi 32.9% share), talent show-ul Vocea României (medie de 10.6 puncte de rating şi 30.9% share) şi reality show-ul Gospodar fără pereche (medie de 10.3 puncte de rating şi 27.5% share)".
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV a menţionat: "La nivelul întregii pieţe de televiziune din România, această vară a fost una foarte încărcată, cu motoarele turate la potenţialul maxim pentru pregătirea show-urilor clasice de toamnă, cât şi a producţiilor noi. În grupul nostru, am lansat nu mai puţin de patru producţii noi, iar pe majoritatea le-am lansat în luna septembrie. În acest context, suntem incredibil de mândri să vedem că PRO TV este singura televiziune din România care figurează în acest trimestru în top 10 programe cu o emisiune nouă, Gospodar fără pereche, lansată la mijlocul lunii septembrie".
Grupul PRO TV a obţinut un venit net în valoare de aproximativ 128.0 milioane de dolari, în perioada ianuarie-septembrie 2017, reprezentând o creştere de 9.7% la o rată constantă a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2016, informează sursa.
Conform comunicatului de presă, în cele nouă luni, grupul PRO TV a obţinut pe segmentul publicului comercial pe durata întregii zile o medie de 4.6 puncte de rating şi 27.6% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, care a înregistrat 3.4 puncte de rating şi 20.4% share. În prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 10.1 puncte de rating şi 30.5% share, în timp ce grupul de pe locul al doilea a înregistrat doar 6.8 puncte de rating şi 20.6% share. Astfel, cota de piaţă a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeaşi perioadă din 2016.
Potrivit sursei citate, de la începutul anului şi până la sfârşitul lui septembrie, în top 10 programe difuzate de toate televiziunile din România, opt sunt producţii PRO TV. Topul este condus de emisiunea Românii au talent (medie de 16.1 puncte de rating şi 44.9% share), serialul Las Fierbinţi (medie de 12.0 puncte de rating şi 33.0% share) şi Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating şi 32.3% share).
Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV a declarat: "Mulţumesc întregii echipe PRO TV şi tuturor partenerilor noştri pentru munca şi efortul depuse în primele nouă luni ale acestui an. Ne bucurăm că am reuşit să obţinem cifre foarte bune atât la nivel financiar, cât şi de audienţă. Aş vrea să menţionez unul dintre recordurile pe care le-am înregistrat: prima ediţie a noului sezon Vocea României a avut cele mai mari cifre de audienţă din istoria show-ului în România (11.7 puncte de rating şi 38.6% share). Vom continua să oferim pentru toţi românii, zi de zi, de luni până duminică, programe care să îi informeze, conţinut de calitate şi divertisment de top".