În primele 3 luni ale anului au fost înregistrate pe site-ul FlightClaim.ro peste 1000 de cereri de despăgubire în urma întârzierilor, anulărilor sau overbooking-ului zborurilor. Datele platformei arată că au existat şi zile în care s-au primit şi o cerere la fiecare 30 de minute. Estimările pentru perioada Aprilie - Septembrie sunt de peste 500 de cereri înregistrate lunar. Aproximativ 9 din 10 cereri sunt soluţionate pozitiv, iar pasagerii ajung să îşi primească compensaţia conform legii.
Cea mai mare despăgubire obţinută de către echipa http://flightclaim.ro/ FlightClaim.ro a depăşit 20.000 de euro şi a fost pentru un grup de 40 de turişti care se întorceau acasă din vacanţă în Republica Dominicană. Fiecare dintre ei a primit o compensaţie de 600 euro.
Similar, un alt grup de 33 de turişti care se întorcea acasă din Bangkok a primit despăgubiri de peste 18.000 euro pentru zborul anulat de compania aeriană.
Cel mai numeros grup care a beneficiat de asistenţa FlightClaim.ro a avut 73 persoane şi au primit în total 18.250 euro pentru anularea unui zbor pe ruta Atena - Bucureşti.
Cees Werff, director general http://flightclaim.ro/FlightClaim.ro, a declarat: "Colaborăm cu multe agenţii de turism din România care oferă această facilitate clienţilor lor. Atunci când grupurile lor se confruntă cu întârzieri datorate companiilor aeriene, noi le oferim tot suportul necesar pentru a obţine acest beneficiu clienţilor lor. Practic, prin efortul colegilor noştri reuşim să transformăm experienţa negativă a întârzierii sau anulării unui zbor într-o experienţă pozitivă şi le obţinem despăgubiri între 250 şi 600 euro de persoană."
Toate cererile înregistrate pe FlightClaim.ro trec printr-un proces riguros de due diligence, este analizat zborul cu probleme şi condiţiile în care a fost anulat sau întârziat. În măsura în care răs-punsul companiei aeriene este negativ, http://flightclaim.ro/FlightClaim.ro poate apela la echipa sa juridică pentru a începe acţionarea în instanţă, inclusiv în alte ţări.
FlightClaim.ro a obţinut recent în instanţă obligativitatea de executare şi respectare a drepturilor pasagerilor, în procese împotriva companiilor Blue Air, Wizz Air şi Tarom. Asistenţa juridică este oferită gratuit clienţilor FlightClaim.ro.
În funcţie de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.
Sub 10% dintre pasagerii afectaţi de zboruri anulate, întârziate sau cărora le-a fost refuzată îmbarcarea se preocupă să solicite compensaţţia de 250, 400 sau 600 de euro de la companiile aeriene sau prin firmele specializate. Acest procent extrem de mic se datorează slabei cunoaşteri a drepturilor pasagerilor, dificultăţilor de a intra în contact direct cu compania aeriană sau, pur şi simplu, lipsei de timp, potrivit companiei. Procesul FlightClaim.ro de obţinere a compensaţiei este foarte simplu: pasagerul nu plăteşte nimic, trimite detaliile zborului către FlightClaim.ro, pe care o împuterniceşte pentru obţinerea compensaţiei, iar FlightClaim.ro se ocupă de tot procesul cu compania aeriană
FlightClaimEU.com este o companie specializată în asistarea pasagerilor cu zboruri întârziate, anulări sau overbooking pentru a obţine compensaţiile legale de la companiile aeriene. Compania este prezentă pe piaţa europeană de 2 ani şi în România de 1 an. http://flightclaim.ro/FlightClaim.ro a obţinut până acum compensaţii pentru peste 20.000 de pasageri din întreaga Europa şi pentru peste 5.000 de pasageri din România, fără niciun cost iniţial pentru pasagerii afectaţi.