Modpack Group a înregistrat în primul semestru din 2018 o creştere de 20% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent. Potrivit unui comunicat remis astăzi Redacţiei, creşterea se datorează investiţiilor din anii precedenţi în echipamente şi tehnologii, dar şi a unor noi proiecte desfăşurate la nivel local şi internaţional.
"În mare parte rezultatele s-au datorat serviciilor integrate, a serviciilor de tip One Stop Shop, dar şi în urma investiţilor pe care le-am făcut atât la nivel local, cât şi internaţional. Prin oferirea serviciilor noastre personalizate reuşim să susţinem baza noastră globală de clienţi şi, în paralel, să pătrundem pe noi pieţe", declară Valentin Mălăescu, unul dintre fondatorii companiei.
Compania românească Modpack Group a crescut rapid, reuşind să relocheze 10.000 mp de echipamente pentru o companie de top din industia FMCG, aceasta fiind o mică parte dintre miile de operaţiuni pe care le desfăşoară.
"Am reuşit să transportăm 35 de tone de echipament agabaritic din Ploieşti în Jakarta. Acest lucru a fost posibil prin optimizarea coletelor, adaptând soluţia de ambalare la transportul aerian şi în plus am reuşit să reducerem costurile la jumătate. De asemenea, am transportat şi un echipament petrolier de 21 de metri lungime, înălţime 6 metri şi lăţime 6 metri, fiind cel mai mare ca dimensiune", a mai declarat Valentin Mălăescu.
Dintre clienţii Modpack, 90% sunt firme multinaţionale, având puncte de lucru în Europa sau America.
Conform comunicatului, Modpack informează că oferă servicii ca furnizor unic în teritorii noi din Europa şi din lume, făcând investiţii semnificative în viitorul companiei şi al angajaţilor săi. Produsele şi serviciile Grupului Modpack se pot aplica în toate sectoarele industriale şi sunt potrivite pentru toate tipurile de transport: maritim, rutier, aerian.