ÎN PRIMUL SEMESTRU DIN 2021 MAMBricolaj a înregistrat o cifră de afaceri de 24,98 milioane de lei

G.U.
Piaţa de Capital / 31 august 2021

Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj

Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj

MAMBricolaj, magazin de bricolaj cu un concept unic destinat atât producătorilor de mobilă, persoanelor ce au ca hobby bricolajul cât şi publicului larg, a înregistrat o cifră de afaceri de 24,98 milioane de lei în primul semestru din 2021, cu peste 47,75% mai mult faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, informează compania într-un comunicat de presă. Compania va deschide în luna octombrie un nou magazin în Braşov, al patrulea în cadrul reţelei MAMBricolaj şi are în plan deschiderea celui de-al cincilea magazin în primul semestru din 2022, în Bucureşti sau Iaşi.

"Anul 2021 este unul special pentru MAMBricolaj, deoarece aniversăm 10 ani de la deschiderea primului nostru magazin. Astăzi, MAMBricolaj este o reţea de magazine care cunoaşte extrem de bine piaţa de bricolaj din România şi deţine toate resursele necesare pentru a-şi continua dezvoltarea accelerată. Listarea pe piaţa AeRO de la începutul anului ne-a adus alături investitori care cred în potenţialul nostru şi cărora le mulţumim. Cu sprijinul acestora am reuşit deja să deschidem cel de-al treilea magazin din reţea, din cartierul Ghencea şi suntem în linie dreaptă cu deschiderea celui de-al patrulea magazin, în Braşov. Rezultatele pentru primul semestru din 2021 ne dau încredere că strategia noastră este pe drumul cel bun," a declarat Cristian Găvan, fondator MAMBricolaj.

În ceea ce priveşte activitatea de vânzări din locaţiile curente, în primele şase luni ale anului, magazinul Morarilor a realizat vânzări nete de 13,71 milioane de lei, în creştere cu 62,73% comparativ cu primul semestru din 2020, reprezentând 54,86% din cifra de afaceri. Magazinul Luica a înregistrat vânzări nete de 10,14 milioane de lei, o majorare cu 19,54% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, reprezentând 40,57% din cifra de afaceri. Magazinul Ghencea, deschis în martie 2021 a avut vânzări de 1,13 milioane de lei şi a contribuit cu 4,57% în cifra de afaceri a companiei în semestrul I din 2021, notează sursa citată.

Veniturile realizate de companie în prima jumătate a anului sunt în linie cu aşteptările conducerii. Având în vedere situaţia impredictibilă cauzată de contextul COVID-19, precum şi perioada concediilor între lunile iunie-august, MAMBricolaj a investit puternic în acţiuni de promovare şi oferte speciale pentru atragerea de clienţi. În acest scop, începând cu luna iunie 2021, compania a implementat sistemul de plată în rate prin carduri bancare şi credit acordat direct la nivel de reţea de magazine.

Potrivit comunicatului, baza de clienţi a MAMBricolaj a înregistrat o creştere de 32%, peste 73.000 de cumpărători trecând pragul magazinelor companiei în primul semestru din 2021. Conform estimărilor MAMBricolaj, clienţii companiei sunt în totalitate de retail, aproximativ 52% dintre aceştia sunt utilizatori finali, în timp ce 48% sunt consultanţi de mobilă, profesionişti şi meşteri. În ceea ce priveşte categoriile de produse, panourile, produsele pentru fixare, accesoriile pentru mobilă, dressing şi bucătărie sunt cele mai bine vândute.

Numărul de tranzacţii înregistrat în prima jumătate a anului de magazinele MAMBricolaj a fost de 148.411, în creştere cu 36,6% faţă de primele şase luni din 2020. Valoarea bonului mediu per tranzacţie a crescut cu 8,4%, ajungând la 168,4 lei. Totodată, în mediul online au fost înregistrate aproximativ 5.200 de tranzacţii cu o valoare medie de 179 lei per tranzacţie.

În privinţa planurilor pentru viitorul apropiat, în octombrie 2021, MAMBricolaj va deschide cel de-al patrulea magazin în Braşov. Noua investiţie în locaţia de 1500 de metri pătraţi va avea un cost total de aproximativ 6,9 milioane de lei. De asemenea, compania va demara în perioada următoare procesul de majorare a capitalului social cu aport în numerar pentru continuarea investiţiilor planificate, în special pentru magazinul din Braşov şi deschiderea unui nou magazin în primul semestru din 2022 în Iaşi sau Bucureşti, se menţionează în comunicat.

MAMBricolaj este listată pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti din ianuarie 2021. În data de 30 august 2021, acţiunile MAM erau tranzacţionate la preţul de 11,34 lei per acţiune, compania având o capitalizare de piaţă de peste 95 de milioane de lei.

Opinia Cititorului ( 6 )

  1. Ati omis probabil cea mai importanta infirmatie; profitul a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut cu 78% la 504531 lei.

    1. Cica in noul capitalism al banilor fara valoare, profitul e irelevant. Important e sa ai venituri si datorii in crestere.

      Marea companie de 90 mil. lasa sa se sature lumea de gratuite. Cum aud ca dau gratuite se ingramadesc ca oile de parca creste valoarea companiei de 4 ori instant. Incep sa rasufle "marile" companii de pe AERO.

      faptul ca profitul net a scazut este irelevant, au existat cheltuieli legate de deschiderea de noi magazine. relevanta este marja EBITDA. au calculat ei o EBITDA normalizata, care exclude impactul acestor costuri de extindere si scade si aia un pic. nici asta nu ar fi fost o nenorocire, daca CA ar fi ramas constanta, dar a crescut mult asa ca marja EBITDA normalizata a scazut de la 15% in S1 2020 la 10% in S1 2021. explicatiile lor indica "aducerea salariilor din magazinele deja existente la valoarea pietei". asta ofera o perspectiva complet noua asupra profitabilitatii afacerii si mie mi se pare firesc ca pretul sa se ajusteze drastic

    e actiune de viitor si patronul este preocupat sa creasca firma

    1. Ok, boss

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb