ÎN PRIMUL TRIMESTRU: Vânzările AdePlast, în creştere cu 65% faţă de anul trecut

V.B.
Companii #Construcţii / 8 aprilie 2014

Vânzările AdePlast, în creştere cu 65% faţă de anul trecut

Vânzările producătorului de materiale de construcţii AdePlast au crescut în primul trimestru cu 65%, iar cele ale diviziei sale de Vopsele şi Tencuieli Decorative cu 150% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a a anului trecut, potrivit unui comunicat trimis astăzi redacţiei.

Din martie, AdePlast produce şi livrează către piaţa autohtonă şi la export emailuri şi lacuri ecologice pe bază de apă, destinate protecţiei şi decorării suprafeţelor din lemn şi metal. Noua linie de producţie a fost pornită în cadrul fabricii de vopsele şi tencuieli decorative de pe platforma de la Ploieşti, printr-o investiţie de 600 mii euro.

Bogdan Pîrvu, managerul Diviziei de Vopsele şi Tencuieli Decorative AdePlast, a declarat: "Am majorat cifra de afaceri pe vopsele şi tencuieli decorative de 2 ori şi jumătate faţă de anul 2012, ajungând la aproape 4 milioane de euro".

În primul trimestru din 2014, Divizia de Vopsele şi Tencuieli Decorative şi-a majorat vânzările cu peste 150 de procente, faţă de aceeaşi perioadă din 2013.

Bogdan Pîrvu a explicat: "Acest lucru a fost posibil pentru că din 2014 suntem prezenţi în piaţă cu o gamă completă de produse. Până la sfârşitul anului trecut, am avut în portofoliu doar produse destinate pereţilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative şi produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresăm pieţei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanţi, lacuri, adezivi şi alte produse destinate decorării şi protecţiei suprafeţelor de lemn şi metal. Oferta de vopsele şi tencuieli decorative este gândită să răspundă cererii pieţei, venită din partea consumatorului final. Ne-am asumat obiectivul de a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / preţ pentru fiecarere segment de piaţă, mai ales că acum le acoperim pe toate. Astfel, pentru fiecare segment de piaţă, noi furnizăm acum o categorie specifică de produse, construcţia portofoliului nostru având în vedere segmentarea pe trei niveluri de preţ: Sauber (avantaj), Silber (mainstream level) şi Aeria (premium level). De la începutul anului trecut, am realizat că avem nevoie să accesăm canalele specializate pentru distribuţia de vopsele şi astfel, în prezent, avem setată o reţea specifică acestui produs".

Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimează pentru acest an se sprijină şi pe contribuţia departamentului performant de cercetare - dezvoltare, în care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro.

"Componenta de producţie în condiţii de eficienţă maximă ne oferă flexibilitate şi posibilitatea de răspuns rapid la orice solicitare, mai ales în perioadele vârfurilor de sezon, graţie celor două fabrici de vopsele şi tencuieli decorative complet automatizate aflate pe platformele de la Oradea şi Ploieşti. În aceste facilităţi de producţie AdePlast a investit de-a lungul ultimilor ani mai bine de 10 milioane de euro", a mai transmis Bogdan Pîrvu.

Pe lângă aportul consistent al Diviziei de vopsele şi tencuieli decorative în business-ul total, AdePlast a reuşit creştere semnificativă a cifrei de afaceri pe întregul său portofoliu de produse.

Marcel Barbuţ, proprietar AdePlast, a declarat: "În acest prim trimestru din 2014, per total business, am reuşit o creştere a vânzărilor cu 65% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Nu este rău deloc, dar suntem în permanenţă în competiţie cu propriile noastre reuşite, care devin automat pentru noi ţinte ce trebuie depăşite. De aceea, suntem acum cu motoarele turate la maxim, în aşteptarea perioadei de vârf a sezonului, pentru ca întreg arsenalul nostru de fabrici de pe cele trei platforme industriale să poată funcţiona din plin. Pe parcursul anului trecut am dat în folosinţă patru fabrici noi, care nu au avut încă prilejul de a-şi demonstra întreaga forţă. Acum, în 2014, suntem pregătiţi cu toate facilităţile noastre de producţie să livrăm către piaţa românească, dar şi către export. Vizăm în continuare, pe lângă pieţele devenite deja tradiţionale pentru noi, lumea germană a Europei. Vrem ca anul acesta să aducem mai multă valută în România".

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb