Veniturile Vodafone România din servicii aferente trimestrului încheiat la 30 septembrie 2018 au ajuns la 183,6 milioane de euro şi continuă să crească la nivelul de bază, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Veniturile organice din servicii au scăzut în comparaţie cu aceeaşi perioa-dă a anului trecut cu 0,8% din cauza impactului negativ al tarifelor de interconectare (Mobile Termination Rates) de la 0,96 eurocenţi/minut, la 0,84 eurocenţi/minut pentru apelurile de voce mobilă, conform datelor companiei.
Vodafone România a înregistrat, în total, 9.730.487 de clienţi la 30 septembrie 2018, indicator constant raportat la aceeaşi perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienţi, 8.990.849 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
ARPU mobil al Vodafone România s-a menţinut la 6.1 euro în cele trei luni încheiate la 30 septembrie 2018.
La 30 septembrie 2018, abonaţii Vodafone România reprezentau, potrivit companiei, 41,2% din baza de clienţi mobili, iar utilizatorii serviciilor preplătite 58,8%. Ponderea abonaţilor în baza totală de clienţi mobili a crescut cu 2,2% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Consumul de date mobile a crescut cu 69% în trimestrul încheiat la 30 septembrie 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicaţii mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date şi comunicaţii fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de ţări, 44 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 18 ţări. La 30 septembrie 2018, Vodafone Group avea 531,9 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile şi 20,4 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India şi toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.