ÎN URMA MIGRĂRII PE PLATFORMA VTEX Under Armour a înregistrat în Brazilia o creştere de 35% a ratei de conversie

Companii / 25 martie 2022

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP at VTEX

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP at VTEX

Under Armour, brand de articole sportive prezent în peste 100 de ţări, inclusiv România, a înregistrat în Brazilia o creştere de 35% a ratei de conversie în urma migrării platformei VTEX, aceasta fiind implementată într-un timp record, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.

În ultimii ani, segmentul de ecommerce a devenit o parte indispensabilă a industriei globale de retail. Potrivit unui raport McKinsey privind industria de articole sportive, peste 80% dintre consumatori folosesc canale online pentru a căuta produse, iar aproximativ 45% din vânzările din 2021 s-au efectuat prin aceste canale, chiar şi după ce restricţiile de deplasare au fost relaxate, iar magazinele fizice au fost redeschise.

Potrivit sursei citate, soluţiile oferite de VTEX (NYSE: VTEX) - platforma enterprise de comerţ digital pentru branduri şi retaileri de top, lider în accelerarea transformării comerţului digital din America Latină, au permis îmbunătăţirea experienţei consumatorilor în toate punctele de contact, iar întreg procesul de implementare a platformei a necesitat doar 90 de zile.

"Alături de VTEX am înregistrat o creştere importantă în ceea ce priveşte veniturile brute şi cele nete. Cu ajutorul tehnologiei VTEX am reuşit să centralizăm gestionarea produselor, stocurilor, preţurilor, promoţiilor, precum şi integrarea cu partenerii într-o singură platformă, fără a efectua nicio schimbare în interfaţa sistemului. Consumatorii din Brazilia sunt foarte pasionaţi de brandul Under Armour, făcând evoluţia strategiei digitale esenţială pentru asigurarea accesului la produsele noastre într-o ţară atât de mare precum Brazilia", spune Ewerton Ramos, Ecommerce Executive Director la Vulcabras, proprietarul Under Armour în Brazilia.

Propunându-şi ca ecommerce-ul să fie una dintre principalele destinaţii pentru consumatorii săi pe termen mediu şi lung, Under Armour îşi duce mai departe planul de digitalizare prin implementarea unei strategii de tip omnichannel. Integrarea dintre magazinul online şi magazinele fizice va permite strategii de tip "endless aisle" şi opţiuni precum "click and collect" sau "expediere din magazin", funcţionalităţi considerate esenţiale de brand pentru consolidarea activităţii sale digitale.

"Am acceptat misiunea ambiţioasă de a îmbunătăţi performanţa online a brandului Under Armour şi am fost încântaţi de primele rezultate înregistrate, pe lângă timpul redus de implementare. Depunem în permanenţă eforturi pentru a garanta o experienţă mai sigură şi completă pentru toţi consumatorii finali şi susţinem brandurile care îşi doresc să-şi consolideze strategia de digitalizare a comerţului," spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP at VTEX.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb