Internship 2.0, primul proiect de învăţare la distanţă demarat în România, derulează în acest an o nouă ediţie, începând cu data de 2 mai, potrivit unui comunicat de presă. Cu o durată de trei săptămâni, internshipul este gratuit, se desfăşoară doar online şi se adresează tuturor pasionaţilor de marketing şi comunicare.
"Internship 2.0 îşi propune să descifreze pentru participanţi problemele şi oportunităţile mediului online, punând accent pe învăţarea prin practică. În momentul de faţă, cred că acest tip de stagiu este cu atât mai relevant pentru viitorii profesionişti în comunicare sau marketing. Ne dorim ca la finalul a trei săptămâni intense, cu proiecte având termene foarte strânse, fiecare participant să deţină principiile de bază şi abilităţile necesare pentru a lucra în online, fie că o vor face în calitate de freelanceri sau angajaţi în agenţii sau companii", declară Sorin Tudor, iniţiatorul proiectului.
Potrivit sursei citate, programul este structurat pe cinci module: un modul de scriere şi gândire creativă, un modul de comunicare şi strategie online şi un modul "corporate", la care, începând din 2020, se mai adaugă un modul de managementul crizei şi gestionarea fake news.
Prima ediţie a Internship 2.0 a avut loc în 2009. Până în prezent, în cele 13 ediţii, Internship 2.0 a avut aproape 180 de participanţi, o bună parte fiind astăzi profesionişti recunoscuţi în domeniul marketingului şi comunicării online.
CV-ul şi o scrisoare de intenţie pot fi trimise până la data de 1 mai, la adresa sorintudor.ro@gmail.com.
Sorin Tudor, profesor de Promovare Digitală în cadrul Universităţii din Bucureşti, are o experienţă de 15 ani în comunicarea în mediul online, timp în care a oferit consultanţă unora dintre cele mai importante companii din domeniu.
Internship 2.0 se desfăşoară şi în acest an cu susţinerea JTI.