Începând din această săptămană, ING devine prima bancă din România care preia în mod automat datele din buletin ale clienţilor noi cu cetăţenie română, direct din Registrul Naţional de Evidenţă a Persoanelor (R.N.E.P.), în momentul deschiderii unui cont în unităţi, conform unui comunicat de presă al băncii.
În acest fel, procesul de cunoaştere a clientelei devine mai simplu şi mai rapid, în condiţii depline de siguranţă, iar calitatea datelor este garantată. În plus, procesul devine mai sustenabil, nefiind nevoie să se mai păstreze copia buletinului pe hârtie.
În cursul anului următor, validarea automată a datelor va fi aplicabilă şi la deschiderea de conturi ING online, prin aplicaţia ING Home'Bank.
"Suntem încântaţi că prin această colaborare reuşim să fim din nou deschizători de drumuri în România şi să facem încă un pas important în direcţia automatizării etapelor cheie ale contractării serviciilor noastre bancare.
La ING, credem că prima opţiune trebuie să fie mereu cea digitală, ori de câte ori acest lucru este posibil. Digitalizarea serviciilor bancare se poate face însă doar până la un punct, fără colaborarea autorităţilor şi a instituţiilor statului. De aceea, acest parteneriat cu Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor este foarte important pentru noi, pentru că deschide uşa pentru o serie de acţiuni care credem ca vor îmbunătăţi semnificativ experienţa clienţilor. Iar noi chiar vrem să aducem cea mai bună experienţă de pe piaţă clienţilor noştri.
Prin această primă integrare, le oferim clienţilor noi o experienţă şi mai bună şi un nivel sporit de acurateţe în preluarea datelor din actul de identitate în sistemul băncii. În acelaşi timp, optimizăm consumul de resurse, indiferent dacă vorbim despre timp, hârtie sau drumuri la bancă." -- Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, ING
Urmând feedbackul furnizat de clienţi, ING aduce şi una dintre cele mai aşteptate automatizări, estimată pentru a doua jumătate a anului viitor: cea privind actualizarea datelor. Astfel, ING Bank România va putea interoga online modificările cărţilor de identitate ale clienţilor, disponibile în baza de date a D.G.E.P., şi va putea astfel să opereze actualizarea acestor date, fără asistenţa clienţilor.
Această conlucrare susţine efortul Direcţiei Generale pentru Evidenţa Persoanelor pentru automatizarea şi creşterea nivelului de comunicare între sistemele informatice administrate de către D.G.E.P. din cadrul M.A.I. şi cele administrate de alte instituţii, atât publice, cât şi private, concomitent cu creşterea nivelului de digitalizare a serviciilor furnizate către cetăţeni, în scopul simplificării şi debirocratizării activităţilor.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 08.11.2023, 15:11)
mai binae sa aiba grija de date si bani .
Saptamana trecuta au avut gauri in sumele din conturi , reparate greu ( vezi Goldman Sachs NN fond...)