Reţeaua Initiative Media a iniţiat demersurile pentru a strânge fonduri pentru "Fundaţia de cercetare a diabetului juvenil" (JDRF). Derulată la nivel internaţional sub sloganul "The World Smiles", campania s-a desfăşurat în perioada 26 decembrie 2010 - 31 ianuarie 2011 şi a inclus toate platformele media, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.
Agenţiile Initiative din întreaga lume au negociat în total 35.000 de spaţii gratuite, acordate de către giganţi media precum AOL, Sky Media, Turner, Tiscali, Axel Springer şi Burda. În total, valoarea expunerii media obţinute de reţeaua Initiative s-a ridicat la 14 milioane de dolari.
"Suntem impresionaţi de amploarea şi de rezultatele pe care această campanie le-a căpătat la nivel mondial şi ne bucurăm că am reuşit să dăm o mână de ajutor unei cauze nobile. Mulţumim tuturor partenerilor media care au răspuns prompt demersului nostru de a aduce împreună un zâmbet celor aflaţi în suferinţă", a afirmat Steve Dallas, Managing Director Initiative România.