Preluarea UPC România este unul din punctele importante realizate de divizia locală a operatorului britanic de telefonie Vodafone, în ultimul an, potrivit doamnei Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, care spune că fuziunea cu UPC va continua, iar integrarea acesteia în operaţiunile Vodafone va fi benefică pentru piaţa de profil.
Murielle Lorilloux a declarat ieri, într-o întâlnire cu jurnaliştii: "Integrarea UPC ar putea dura doi-trei ani, conform estimărilor bazate pe experienţe similare din alte ţări europene, unde Vodafone a preluat companii de cablu - TV. Facem deja primii paşi şi urmează să anunţăm primele oferte comune. Nu ne temem că autorităţile ar putea bloca fuziunea".
Doamna Lorilloux a mai amintit ca realizări ale companiei în ultimul an acordul semnat cu Telekom pe zona de wholesale şi îmbunătăţirea aplicaţiei Vodafone TV, printr-un parteneriat cu Disney.
Conform domniei sale, consumul video pe dispozitivele mobile continuă să crească semnificativ în fiecare an.
Murielle Lorilloux a subliniat că Vodafone continuă procesul de transformare a sa din furnizor de servicii de comunicaţii în furnizor de servicii digitale.
"Am îmbunătăţit metodele de vânzare online, oferta de suport tehnic online şi comunicarea pe segemntul digital. Vânzările online au crescut puternic", a mai spus CEO-ul Vodafone, precizând că şi investiţiile în publicitatea online au crescut mult.