Investiţia pentru planul de expansiune MIM Paris - estimată la 2,5 milioane de euro

A consemnat Larisa Onofrei
Ziarul BURSA #Companii #Bunuri de Larg Consum / 6 decembrie 2013

Investiţia pentru planul de expansiune MIM Paris - estimată la 2,5 milioane de euro

Interviu cu Philippe Besadoux, CEO Kenvelo

Brandul francez de fashion şi accesorii MIM s-a lansat recent pe piaţa românească. În România, acţionariatul MIM este reprezentat de Stephane Lahaye, CEO al grupului financiar Lea Finance, şi Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România. Planul de dezvoltare vizează deschiderea de noi magazine atât în Bucureşti, cât şi în întreaga ţară. Domnul Philippe Besadoux, CEO Kenvelo România, ne-a acordat un scurt interviu atât despre activitatea MIM, cât şi a Kenvelo pe piaţa românească.

Reporter: Ce aşteptări are MIM cu privire la intrarea pe piaţa românească?

Philippe Besadoux: MIM este o marcă accesibilă ca preţ, dar elegantă, şi sunt sigur că va avea succes. România este o piaţă în dezvoltare şi este încă loc pentru noi mărci.

Reporter: Câte magazine aveţi de gând să deschideţi anul acesta şi unde?

Philippe Besadoux: Anul acesta am deschis doar două magazine: Carrefour Orhideea - cu o suprafaţă de peste 260 de mp - şi Cora Pantelimon. Avem de gând să deschidem 10 magazine până la sfârşitul lui 2014. Investiţia pentru planul de expansiune este estimată la 2,5 milioane de euro.

Reporter: Ce ne puteţi spune despre investiţia originală pentru lansarea mărcii MIM în România?

Philippe Besadoux: Investiţia/magazinul, fără inventar, este de aproximativ 150.000 Euro.

Reporter: Ce fel de produse va avea MIM la vânzare? Cine este publicul ţintă?

Philippe Besadoux: MIM este o marca de modă pentru femei care include haine şi accesorii (bijuterii şi încălţăminte) care oferă o gamă largă de produse de bază în domeniul modei. Este o marcă modernă şi care crede în conceptul modei pentru toţi. Drept urmare, este atractivă pentru femei diferite cu vârste între 15 şi 40 de ani, dar nu se limitează la vârsta asta. În fiecare săptămână, în magazinele MIM ajung produse noi, iar două noi colecţii apar la fiecare şase săptămâni. Magazinele MIM se disting prin accentul pus pe designul vitrinelor, reînnoit la fiecare 3 săptămâni.

Preţurile sunt asemănătoare cu cele din Franţa. MIM Paris din Bucureşti are preţuri accesibile şi are, de asemenea, o gamă largă de promoţii concentrate pe loialitatea clienţilor. Consider că preţurile sunt competitive pe piaţa din România.

"Am făcut ceea ce trebuia pentru a supravieţui"

Reporter: Ce ne puteţi spune despre rebranduirea Kenvelo - Lee Cooper, Tom Tailor şi TimeOut. Ce strategie aţi folosit?

Philippe Besadoux: Suntem mai mult decât mândri că am reuşit să refacem imaginea Lee Cooper. De când am preluat licenţa în 2011, am făcut o mulţime de îmbunătăţiri care au ajutat brandul să se stabilizeze pe piaţă.

Pentru Kenvelo am îmbunătăţit calitatea şi preţurile.

Reporter: Aţi fost nevoiţi să luaţi decizii cum ar fi reducerea personalului, închiderea unora dintre magazine sau reducerea costului?

Philippe Besadoux: Din nefericire, în 2010, în timp ce economia scădea, am fost nevoiţi să concediem pe unii dintre oamenii noştri. Nu a fost o decizie uşoară, dar era în interesul afacerii.

Referitor la închiderea de magazine, de-a lungul anilor am închis numeroase puncte de vânzare, unde profitul era sub aşteptări. Vom continua să facem asta, dar de fiecare data când închidem un magazin, deschidem unul nou, în altă locaţie, unde ştim că şansele de succes sunt mai mari. La momentul acesta, cu experienţa noastră de piaţă, ştim exact unde merge afacerea şi unde nu, dar din nefericire, ne-a luat timp să învăţăm asta.

Am redus costurile la toate nivelurile. Chiar ne-am mutat sediul într-o locaţie mai ieftină. Renegociem cu toţi furnizorii noştri şi cu proprietarii de mall-uri. Am făcut ceea ce trebuia pentru a supravieţui, şi după cum vedeţi, nu numai că am supravieţuit, ci chiar devenim mai puternici.

Reporter: Ce fel de promoţii aţi lansat pe piaţă în acest timp?

Philippe Besadoux: Am încercat să avem în mod constant oferte atrăgătoare, astfel încât să facem bunurile noastre disponibile pentru un număr cât mai mare de clienţi. La vremea respectivă, nu numai companiile sufereau, ci şi oamenii.

Reporter: Care au fost paşii, mai precis, şi cum aţi reuşit să reînnoiţi imaginea acelor mărci?

Philippe Besadoux: În primul rând am studiat locaţiile de top. În al doilea rând am investit masiv în marketing. Echipa experimentată pe care am avut-o cu mine a avut şi ea un rol major în acest proces, dar cea mai importantă parte este că am crezut în succesul acestor mărci şi timpul a dovedit că n-am greşit.

Reporter: Cum s-a reflectat reînnoirea imaginii mărcilor în rezultatele financiare? La Kenvelo, de exemplu?

Philippe Besadoux: Am reuşit să avem o evoluţie constantă. Cifra de afaceri e mai bună de la un an la altul.

Brandul MIM este prezent în Franţa, Belgia şi Maroc cu 350 de magazine.

Prezent pe pieţele internaţionale de peste 30 de ani, MIM face parte din grupul britanic de fashion retail New Look începând cu anul 2003. Ca filială independentă a grupului, MIM are centrul operaţiunilor la Paris, situându-se în top 10 branduri de pret-a-porter feminin din Franţa.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb