Nufărul, un brand cunoscut bucureştenilor, vrea să se extindă în următorii 10 ani în marile oraşe din ţară, o investiţie despre care Dan George Stroescu, directorul general al companiei, spune că se ridică la 10 milioane de euro, transmit sursele de presă.
De asemenea, potrivit sursei citate, al doilea mare obiectiv al celebrei societăţi comerciale care oferă servicii de curăţătorie şi spălătorie este să reînnoiască utilajele cu care lucrează, operaţiune pentru care vrea să aloce anul viitor un milion de euro.
Întreprinderea Nufărul s-a înfiinţat în 1960 prin comasarea şi reorganizarea succesivă a atelierelor meşteşugăreşti şi a cooperativelor specializate pentru activitatea de spălat şi curăţat chimic. Dan George Stroescu spune că a venit la Nufărul în 1980 pe postul de director adjunct. După 1990 a fost dat afară de salariaţi, iar în 1992 aceştia au făcut mişcări de stradă ca să fie adus înapoi pentru că societatea intrase în faliment.
Potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor Publice, Nufărul a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 12.669.206 de lei şi a obţinut un profit net de 666.716 de lei. Nufărul are în prezent 100 de unităţi şi 300 de angajaţi.