BRINGO a numit-o la conducerea companiei pe Ioana-Ilie Dobre care, din rolul său de Director General, este responsabilă de coordonarea şi accelerarea expansiunii în România.
Odată cu venirea sa, BRINGO - platforma de e-commerce cu acoperire naţională, servicii de personal shopping şi livrare rapidă (în 90 de minute) sau cu ridicare din magazin prin Click & Collect - îşi consolidează echipa .
Printre obiectivele BRINGO care sunt gestionate de către Ioana şi echipă se numără extinderea şi consolidarea parteneriatelor existente, atragerea de noi parteneri din categoriile băcănie, igienă şi cosmetice, sport, precum şi construirea unei noi experienţe pentru consumator, prin listarea în aplicaţie a serviciilor de livrare mâncare din restaurante.
Ioana are peste 9 ani de experienţă în crearea şi gestionarea de echipe, precum şi de business-uri din industrii în curs de dezvoltare. Înainte de a se alătura echipei Bringo, Ioana a ocupat poziţia de Director General al Uber Eats, unde a coordonat întreaga operaţiune a companiei în România, după ce, anterior, coordonase, timp de 1 an, activitatea de marketing a companiei.
A debutat din poziţia de social media marketing specialist în MSL The Practice, pentru ca la scurt timp după, să se alăture Procter & Gamble, unde a fost responsabilă de operaţiunile de brand şi e-commerce pe zona Europa de Sud-Est.
Ioana Ilie-Dobre, Director General BRINGO a declarat: "Am ales cu mare bucurie oportunitatea de a mă alătura echipei Bringo şi de a continua dezvoltarea unui produs ce a redefinit modul în care mulţi români îşi fac cumpărăturile. Bringo este un start-up 100% românesc, pe care îl urmăream şi admiram deja pentru profesionalismul şi dinamismul său, dar şi pentru modul excepţional în care a gestionat această perioadă foarte dificilă în care ne aflăm, devenind pentru foarte mulţi dintre noi un partener de încredere prin care ne putem face cumpărăturile uşor şi în siguranţă. Sunt nerăbdătoare să continui extinderea platformei prin mărirea numărului de magazine cu care lucrăm, precum şi prin extinderea serviciului în zona de livrare mâncare caldă, prin încheierea de parteneriate cu restaurante locale".